UA
    UA
    EN
    МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

    Проєкт освітньо-наукової програми

    Інститут обдарованої дитини НАПН УКраїни пропонує до обговорення проєкт освітньо-наукової програми для підготовки докторів філософії в галузі знань 01 «Освіта/ Педагогіка» спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки» спеціалізація «Освіта та розвиток обдарованої особистості»

    Витяги з протоколів засідання робочої групи щодо перегляду ОНП

    Протокол №1 засідання робочої (проєктної) групи щодо оновлення дисциплін освітньої складової освітньо-наукової програми та навчального плану на 2022 н.р за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (спеціалізація «Освіта та розвиток обдарованої особистості») з урахуванням зауважень ГЕР та ЕГ по акредитації від 10.02.2022 р.

    Протокол №2 засідання робочої (проєктної) групи щодо обговорення загальних, спеціальних компетентностей та програмних результатів навчання з урахуванням зауважень ГЕР та ЕГ  від 15.02.2022 р. 

    Протокол №3 засідання робочої (проєктної) групи щодо обговорення структури робочих програм, силабусів та презентацій з урахуванням зауважень ЕГ та ГЕР від 26.02.2022 р. 

    Протокол №4 засідання робочої (проєктної) групи щодо обговорення змін до освітньо-наукової програми «Освіта та розвиток обдарованої особистості» від 15.03.2022 р.  

    Витяги з протоколів засідання вченої ради Інституту обдарованої дитини НАПН України

    Протокол №5 Про затвердження змін до навчального плану та освітньо-наукової програми підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» від 27.04.2022 р.

    Додаток 1 до витягу з протоколу №5 від 27.04.2022 р.

    Додаток 2 до витягу з протоколу №5 від 27.04.2022 р.

    Протокол №6 Про затвердження робочих програм освітніх компонентів ОНП «Освіта та розвиток обдарованої особистості» від 25.05.2022 р.

    Академічна доброчесність

    Рекомендації щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення в наукових роботах (авторефератах, дисертаціях, монографіях, наукових доповідях, статтях тощо) 

    Етичний кодекс ученого України

    Інформаційні ресурси 

    Наукові фахові видання України

    Перелік українських наукових журналів, які індексуються в міжнародних наукометричних базах Scopus та/або Web of Science Core Collection

    Публікації наукових працівників ІОД в Електронній бібліотеці НАПН України

    Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського

    Опитування

    Опитування щодо змісту освітньо-наукової програми «Освіта та розвиток обдарованої особистості»

    Шановні стейкхолдери!

    Просимо Вас взяти участь в опитувані щодо змісту освітньо-наукової програми «Освіта та розвиток обдарованої особистості» – 2021

    Анкета щодо якості змісту освітньо-наукової програми «Освіта та розвиток обдарованої особистості» – 2022

    Дякуємо, що Ви погодились взяти участь й поділитися своїми міркуваннями.

    Результати опитування щодо змісту освітньої-наукової програми 2021 2022

    Опитування здобувачів освіти Інституту обдарованої дитини НАПН України

    Шановні здобувачі освіти!

    Просимо Вас взяти участь в опитувані щодо якості освітнього процесу в аспірантурі Інституту 2021.

    Анкета здобувачів освіти щодо навчального процесу в Інституті обдарованої дитини НАПН України – 2022

    Опитування є анонімним, результати дослідження будуть оприлюднені лише в узагальненому вигляді.

    Дякуємо, що Ви погодились взяти участь й поділитися своїми міркуваннями. 

    Результати опитування здобувачів освіти Інституту обдарованої дитини НАПН України 2021 2022

    Акредитація освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» 2021-2022 н.р.

    ВІДОМОСТІ про самооцінювання освітньої програми «Освіта та розвиток обдарованої особистості» підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти у галузі 01 «Освіта / педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»

    Звіт про результати акредитації

    Експертний висновок ГЕР

    Протокол засідання №19 (3)

    Додаток до протоколу № 19 (3)

    Акредитація освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» 2022-2023 н.р.

    ВІДОМОСТІ про самооцінювання освітньо-наукової програми "Освіта та розвиток обдарованої особистості" підготовки здобувачів ступеня доктора філософії на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти у галузі 01 "Освіта / Педагогіка" за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки"

    ПРОГРАМА роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» третього рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Освіта та розвиток обдарованої особистості» в Інституті обдарованої дитини НАПН України

    ЗВІТ про результати акредитаційної експертизи освітньої програми