UA
    UA
    EN
    ПІДРОЗДІЛИ ІНСТИТУТУ ТА НАПРЯМИ РОБОТИ
    ВІДДІЛ ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ
    ВІДДІЛ ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ
    • Проведення фундаментальних і прикладних досліджень феномену обдарованості та пов'язаних з цим проблем.
    • Розроблення психолого-педагогічних основ розвитку обдарованості відповідно до напрямів творчої діяльності.
    • Дослідження соціально-психологічних аспектів взаємодії обдарованої дитини та суспільства.
    • Розроблення різних моделей організації навчально-виховного процесу в навчальних закладах різних типів з урахуванням особливостей взаємодії особистості обдарованої дитини з природним, предметним та соціально-культурним середовищем.
    • Формування суспільно-громадської думки щодо державного значення роботи з обдарованими дітьми та молоддю.
    ВІДДІЛ ДІАГНОСТИКИ ОБДАРОВАНОСТІ
    ВІДДІЛ ДІАГНОСТИКИ ОБДАРОВАНОСТІ
    • Розробка методичних основ діагностики інтелектуальної обдарованості.
    • Комплексна особистісна діагностика обдарованості осіб різного віку.
    • Проектування моделі особистісно-розвивального середовища для комплексної діагностики обдарованої дитини.
    • Виявлення і підтримка обдарованості у процесі дизайн-діяльності, якою забезпечується синтез наукової, художньої і технічної творчості.
    • Розробка і апробація методики ігродизайну для виявлення домінанти обдарованості.
    • Створення, апробація і сертифікація сучасних методик діагностики обдарованості.
    • Дослідження проблеми сенситивності феномену обдарованості.
    ВІДДІЛ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ
    ВІДДІЛ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ
    • Створення навчально-виховної системи "Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу для інтелектуально обдарованої дитини".
    • Розробка системи взаємопов'язаних психолого-педагогічних технологій, що має забезпечити послідовність навчально-виховного процесу, взаємодію учасників навчально-виховного процесу залежно від поставлених цілей і завдань системи освіти України та задач особистісного розвитку учня.
    • Розробка та застосування особистісно-розвивальних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах.
    • Проведення теоретико-практичних досліджень з питань створення умов для соціалізації особистості, ефективного включення вихованців у різні форми сумісної та колективної діяльності.
    • Науково-методична підтримка створення регіональної системи сприяння пошуку, виявлення, розвитку і підтримки обдарованих дітей та молоді.
    ВІДДІЛ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ОБДАРОВАНИХ
    ВІДДІЛ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ОБДАРОВАНИХ
    • Розробка інформаційних моделей навчання, концепції та технологічної основи забезпечення підтримки процесів творчого розвитку учнів.
    • Створення інформаційних ресурсів - веб-сайту Інституту обдарованої дитини, електронної бібліотеки педагогіко-психологічних матеріалів з питань обдарованості, Всеукраїнського шкільного порталу «Острів знань».
    • Розроблення інтелектуальних інформаційних середовищ навчального призначення.
    • Створення єдиного багатошарового інформаційного середовища із змістом, який повинен задовольнити кожного співробітника, мінімізуючи час на пошук необхідних матеріалів.
    • Створення технологічної бази для організації, підтримки і розвитку творчої діяльності дітей та молоді на основі інформаційних ресурсів.
    НАУКОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ
    НАУКОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ
    • Сприяння розвитку мережі інституцій і організацій для роботи з обдарованими дітьми та молоддю.
    • Проведення інформаційно-просвітницької діяльності, спрямованої на формування середовища обдарованої дитини.
    • Планування, організація та проведення виставок художньої та технічної творчості обдарованих дітей та молоді, круглих столів, навчальних курсів, науково-практичних семінарів, всеукраїнських та міжнародних конференцій з психолого-педагогічних питань виховання обдарованих дітей та молоді.
    ВІДДІЛ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
    ВІДДІЛ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
    • Забезпечення реалізації державної політики у галузі розвитку інтелектуально обдарованих дітей, підлітків та молоді.
    • Планування, організація і контроль виконання науково-дослідних робіт.
    • Своєчасне виконання доручень і розпоряджень керівництва Інституту з питань, що входять до компетенції Відділу.
    • Сприяння у підготовці та перепідготовці кадрів, що працюють з обдарованими дітьми.
    • Розробка та впровадження інноваційних форм освіти обдарованих дітей.
    • Інформаційно-методичне забезпечення з питань розвитку та соціалізації інтелектуально обдарованих дітей, підлітків та молоді.