UA
    UA
    EN
    ПІДРОЗДІЛИ ІНСТИТУТУ ТА НАПРЯМИ РОБОТИ
    ВІДДІЛ ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ
    ВІДДІЛ ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ
    • Проведення фундаментальних і прикладних досліджень феномену обдарованості та пов'язаних з цим проблем.
    • Розроблення психолого-педагогічних основ розвитку обдарованості відповідно до напрямів творчої діяльності.
    • Дослідження соціально-психологічних аспектів взаємодії обдарованої дитини та суспільства.
    • Розроблення різних моделей організації навчально-виховного процесу в навчальних закладах різних типів з урахуванням особливостей взаємодії особистості обдарованої дитини з природним, предметним та соціально-культурним середовищем.
    • Формування суспільно-громадської думки щодо державного значення роботи з обдарованими дітьми та молоддю.
    ВІДДІЛ ДІАГНОСТИКИ ОБДАРОВАНОСТІ
    ВІДДІЛ ДІАГНОСТИКИ ОБДАРОВАНОСТІ
    • Забезпечення реалізації державної політики у галузі діагностики обдарованості дітей та юнацтва з метою виявлення, становлення, розвитку і самореалізації обдарованих дітей. 
    • Вивчення, узагальнення та поширення наукового досвіду з питань психодіагностики обдарованості.
    • Розробка науково-методичних засад діагностики різних видів обдарованості, вивчення особливостей розвитку обдарованих учнів, використання сучасних інформаційних технологій у психодіагностиці обдарованості. 
    • Своєчасне виконання доручень і розпоряджень керівництва Інституту з питань, що входять до компетенції відділу.
      Інформаційно-методичне забезпечення з питань діагностики обдарованих дітей та юнацтва.
    ВІДДІЛ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ
    ВІДДІЛ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ
    • Створення освітніх моделей та проєктування освітніх систем з розвитку обдарованості.
    • Проведення теоретико-практичних досліджень з питань психологічних засад становлення обдарованої особистості та педагогічних засад створення освітніх умов для розвитку  її обдарованості.
    • Пошук, вивчення та поширення інноваційних підходів, форм та методів  освіти обдарованих дітей та молоді.
    • Розробка інноваційних освітніх методик та технологій, які сприяють розвитку талантів учнів та розкриттю їх особистості, впровадження їх у закладах загальної середньої та позашкільної освіти.
    • Науково-методична підтримка дослідницько-експериментального напряму в Малій академії наук України.
    • Розвиток наукової освіти  в Україні.
    ВІДДІЛ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ОБДАРОВАНИХ
    ВІДДІЛ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ОБДАРОВАНИХ
    • З’ясування психічних якостей індивідів, які проектуються на площину їхньої пізнавальної і творчої діяльності.
    • Дослідження специфіки зазначених якостей, притаманних обдарованим, які є носіями розумної поведінки.
    • Дидактична інтерпретація специфічних механізмів пізнавальної і творчої діяльності обдарованих.
    • Відображення дидактичних засад навчання обдарованих у змісті навчальних вправ і задач, стилі викладу навчального матеріалу.
    • Методична реалізація базових змістових підвалин навчання обдарованих.
    • Узагальнення переліченого вище у формі варіативних технологій в освіті обдарованих.
    ВІДДІЛ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
    ВІДДІЛ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
    • Забезпечення реалізації державної політики у галузі розвитку інтелектуально обдарованих дітей, підлітків та молоді.
    • Планування, організація і контроль виконання науково-дослідних робіт.
    • Своєчасне виконання доручень і розпоряджень керівництва Інституту з питань, що входять до компетенції відділу.
    • Сприяння у підготовці та перепідготовці кадрів, що працюють з обдарованими дітьми.
    • Розробка та впровадження інноваційних форм освіти обдарованих дітей.
    • Інформаційно-методичне забезпечення з питань розвитку та соціалізації інтелектуально обдарованих дітей, підлітків та молоді.
    ВІДДІЛ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
    ВІДДІЛ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
    • Дослідження в галузі розвитку інтелектуального, академічного і творчого потенціалу обдарованих дітей та молоді.
    • Педагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді, сприяння когнітивному, психосоціальному та афективному зростанню обдарованих.
    • Розроблення методичних матеріалів та інших ресурсів, які транслюють передовий досвід психолого-педагогічної підтримки обдарованих дітей.
    • Пропедевтика, супровід розробки та реалізації освітніх програм для обдарованих дітей з акцентом на глибокий, концептуально складний, поглиблений зміст, множинний вибір, залучення різноманітних ресурсів громади, освітніх та наукових установ.
    • Проведення науково-практичних заходів за результатами досліджень, представлення ефективних практик з розвитку когнітивних здібностей, які підтримують зростання та досягнення обдарованих дітей та молоді.
    НАУКОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ
    НАУКОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ
    • Сприяння розвитку мережі інституцій і організацій для роботи з обдарованими дітьми та молоддю.
    • Проведення інформаційно-просвітницької діяльності, спрямованої на формування середовища обдарованої дитини.
    • Планування, організація та проведення наукових, науково-практичних заходів з тематики Інституту.
    • Організація освітньої діяльності в Інституті.