UA
    UA
    EN
    МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ
    КРУГЛИЙ СТІЛ "STEАM-ОСВІТА ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ"
    24-03-2023

    Круглий стіл "STEАM-ОСВІТА ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ"
    24 березня 2023 року, початок о 10:00 год.

    Організатори заходу:

    • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
    • НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
    • НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
    • ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ
    • ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ
    • ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ»
    • НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР «МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ»
    • КАФЕДРА UNESCO З НАУКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА

    Мета заходу: виокремлення теоретичних засад становлення STEAM-освіти, обговорення актуальних питань освітнього простору STEAM, навчальних STEAM-практик і технологій.

    Питання для розгляду:

    • Що таке і чому STEAM?
    • Особливості практики STEAM-освіти (освітній простір, програми, викладання і навчання)

    Орієнтовна проблематика STEАM-освіти для обговорення:

    ТЕОРІЯ STEАM

    І. ЗВЯЗОК НАУКИ І МИСТЕЦТВА (філософський аспект)

    •  Синтез науки і мистецтва, історія становлення. 
    • Наука, як інструмент пізнання світу, мистецтво, як інструмент самопізнання і самовираження людини. 
    • Що означає Art в STEАM (хмара тегів до категорії Art)? STEM під призмою Art і Art під призмою STEM. 

    ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ STEАM-освіти

    • Роль STEAM-освіти в умовах війни та повоєнного відновлення України. 
    • STEAM на шляху персоналізації навчання.
    • Можливості STEAM у гармонізації психологічного стану і збереженні здоров’я здобувачів освіти.
    • STEАM у інклюзивному навчанні.

    ІІІ. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ STEАM-освіти 

    • Перспективи STEАM з урахуванням інноваційних освітніх та суспільно-економічних викликів, в умовах війни та післявоєнного відродження країни. 
    • Стратегії, принципи та моделі STEАM-освіти. 
    • Особливості реалізації STEAM напряму з дітьми різних вікових категорій.
    • Можливості та шляхи впровадження STEAM у класно-урочну систему освіти.

    ПРАКТИКА STEАM

    ІV. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ STEАM-освіти

    • Інструменти і практики реалізації STEAM підходу в дистанційному форматі освіти.
    • Дизайн інтегрованих STEАM-уроків/занять, приклади реалізації.
    • Актуальні форми (гуртки, воркшопи, уроки в музеї...), методи (експериментування, дослідження, арттерапія, піснетерапія, хромотерапія...) реалізації  STEAM підходу в освітніх закладах та за їх межами, у навчанні та відпочинку.
    • STEАM на шляху до «навчального класу майбутнього» (проєктування дій).

    Прохання до учасників заходу, пройти коротке анонімне опитування

    Умови участі
    Програма
    Збірник публікацій
    Список учасників