Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Видання

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас стати авторами та читачами наших наукових видань!

Інститут обдарованої дитини НАПН України пропонує Вам опублікувати наукову статтю в наших фахових виданнях:

збірник наукових праць «Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика», затверджений ДАК України (протокол № 1-05/8 від 22 грудня 2010 pоку).

Видання виходить друком двічі на рік.

Серія «Педагогіка» і «Психологія».

ISSN 2310-1598;

 

щоквартальний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості», затверджений ДАК України (наказ МОН України № 893 від 04 липня 2013 року, свідоцтво: серія КВ № 19047-7837Р, 2012 року).

Журнал виходить друком чотири рази на рік.

Серія «Педагогіка» і «Психологія».

ISSN 2309-3935;

 

збірник наукових праць «Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи», затверджений ДАК України (наказ МОН України № 1081 від 29 вересня 2014 року).

Видання виходить друком двічі на рік.

Серія «Педагогіка».

ISSN 2413-4139.

 

- щоквартальний науково-методичний журнал «Мистецтво та освіта» (свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації : серія КВ № 21388-11188 ПР  від  17.06. 2015 р.). Журнал затверджено ДАК України (Наказ МОН України р. № 241 від 9.03.2016 р.).
Журнал входить до зарубіжних наукометричних баз даних:
Index Copernicus International, 2016, (Indexed in the ICI Journal Master List 2016. ICV 2016: 31.80); Googl Skolar; Art & Architecture Complete (EBSCO Publishing, Inc.), 2018
Серія «Педагогіка»
Тематична спрямованість: Теорія, історія і методика мистецької освіти та художньо-естетичного виховання
ISSN 2308-8885
Веб-сайт видання: https://artedu.org.ua

На сторінках наукових фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України вчені висвітлюють та досліджують проблеми виявлення та розвитку обдарованості дітей і молоді в сучасній Україні, а також аналізують світовий досвід з указаної тематики.

До друку приймаються статті українською, англійською, російською мовами.

Рукописи проходять рецензування редакційною колегією, за результатами якого приймається рішення щодо доцільності публікації або необхідності їх доопрацювання авторами, з урахуванням зауважень.

Статті надсилати на електронну пошту: iod.ukraine@gmail.com.

Адреса: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52-Д.

Телефон для отримання додаткової інформації: (044) 481-27-06.