Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Методичне забезпечення

Методики діагностики інтелектуальної обдарованості

“Методика інтелектуальної діагностики обдарованості дітей віком 3-6 років” містить тести для виявлення музичних здібностей, творчих здібностей, встановлення рівня уваги, розвиненість уяви, дослідження пам'яті та інші.

Ранній та дошкільний вік вважається сенситивним для розвитку обдарованості загального характеру, оскільки стрімкість психофізичного, інтелектуального, особистісного, емоційно-вольового розвитку зумовлена процесами вікового визрівання нервових структур та бурхливо діючими на цьому етапі рушійними силами вікового розвитку

Методика виявлення особливостей розвитку винахідливості дошкільника
(Розроблено Кузьменко В.У.)

Програма спостережень за проявами винахідливості у дитини 3-7 років.

Методика інтелектуальної діагностики обдарованості школярів віком 7-10 років містить модифікований опитувальник В. Мак-Кензі “Визначення множинного інтелекту”, методики “Композиція”, “Піктограми”, “Закінчи речення”.

Методика інтелектуальної діагностики обдарованості дітей віком 11-14 років містить методику Д. В. Ольшанського “Рівень самооцінки”, А. Маслоу “Піраміда потреб”, вербальний тест творчого мислення “Незвичайне використання” Є. І. Щебланової.

Методика інтелектуальної діагностики обдарованості осіб віком 15-18 років складається з методик, що допомагають визначитися у виборі майбутньої професії.

Переглянути всі методики