UA
    UA
    EN
    МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ
    НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ 2013 (ЩОВІВТОРКА)
    26-11-2013

    НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
    Інституту обдарованої дитини НАПН України

    2013

    Теми доповідей

    № з/п Назва доповіді Дата
    1. Психологія мовчання та мовного самовираження у формі звучання творчо обдарованої особистості (аналіз даних з проблеми) 15.01.2013
    2. «Проект «Тео-Пракс» для молодих талантів у сфері підтримки технічної творчості та знань природничих наук в Німеччині» 22.01.2013
    3. Особливості науково-практичної діяльності кабінету психолого-педагогічного консультування 05.02.2013
    4. Ілюзія про реальність або як зберегти вміння бути живим (залишатись інтелектуально активним і т.д.) 12.02.2013
    5. Формування інтелектуальних якостей обдарованої особистості старшого дошкільника на матеріалі володіння грою в шахи 26.02.2013
    6. Формування комунікативної компетентності обдарованих старшокласників з використанням інформаційних технологій 05.03.2013
    7. Проблема обдарованості в контексті розвитку людини 12.03.2013
    8. Проблеми діагностики художньо-творчої обдарованості дітей та молоді 19.03.2013
    9. Академічна обдарованість: медико-психолого-педагогічні аспекти 02.04.2013
    10. Науково-методичні основи розвитку інтелектуально обдарованої особистості в інформаційному просторі 09.04.2013
    11. Використання ігрових методів у роботі вихователів ДНЗ 16.04.2013
    12. Теоретичний аналіз діагностики естетичної обдарованості підлітків 30.04.2013
    13. Вивчення та результати впровадження авторської програми: «Я створюю книги – розвиваю мовленнєву творчість та удосконалюю рідну/іноземну мову» 14.05.2013
    14. Авторська педагогічна система профільного, природничо-наукового, креативного навчання обдарованих учнів старшої школи 21.05.2013
    15. Науково-методичні засади особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників 28.05.2013
    16. Мережеві технології у підготовці обдарованих дітей до дослідницької діяльності. 04.06.2013
    17. Проблеми соціально-педагогічного проектування особистісного розвитку обдарованої дитини 11.06.2013
    18. Творчість і обдарованість у системно-синергетичному вимірі 18.06.2013
    19. Методологічні засади психолого-педагогічного вивчення проблеми обдарованості молоді 08.10.2013
    20. Психологічна готовність до дослідницької діяльності
    (схильність до дослідницької діяльності як один з критеріїв готовності)
    15.10.2013
    21. Вплив якості харчування на стан здоров'я та психолого – педагогічний розвиток дітей в процесі навчання 22.10.2013
    22. Взаємодія учасників навчального процесу в інформаційному середовищі Всеукраїнського порталу «Острів знань» 29.10.2013
    23. Поза простором та часом 05.11.2013
    24. Особистісно-компетентнісний підхід до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників 12.11.2013
    25.

    Змістові пріоритети професійної підготовки майбутніх психологів до роботи з обдарованими дітьми"

    Методичні особливості підготовки вихователів ДНЗ до роботи з обдарованими дітьми

    19.11.2013
    26. Вплив інформаційного середовища на розвиток обдарованої особистості 26.11.2013
    27. Діюча модель супроводу обдарованості в юнацькому віці 03.12.2013
    28. Звіт керівника установи "Діяльність Інституту обдарованої дитини НАПН України в 2013 році і перспективи розвитку" 17.12.2013
    29. Творчий аспект інтелектуальної діяльності 24.12.2013