UA
    UA
    EN
    МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ
    НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ 2012 РОКУ
    20-12-2012

    НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
    Інституту обдарованої дитини НАПН України

    2012

    Теми доповідей,статей

    № 3/п Назва семінару Дата
    проведення
    1. Мозковий штурм та його використання у винахідництві 17.01.2012
    2. Методи навчання, спрямовані на організацію соціальної взаємодії та розвиток соціальної компетентності учасників навчально-виховного процесу 24.01.2012
    3. Діяльність чартерної школи для обдарованих дітей “Вестмаунт” (провінція Альберта, Канада 31.01.2012
    4. 3 П діагноз  - основа системи проектування розвитку дитини в умовах загальноосвітнього навчального закладу 07.02.2012
    5. Синергетика як методологічна основа формування особистості. 14.02.2012
    6. Компетентнісний аспект супроводу  обдарованої дитини 21.02.2012
    7. Модель правового регулювання надання спеціальних освітніх послуг обдарованим дітям 06.03.2012
    8. Міжнародний інтернет-семінар «"Проблеми обдарованості учнів". Геній. Талант. Обдарованість.» спільно з колегами з м. Ростов-на-Дону 27.03.2012
    9. Організація роботи з обдарованими дітьми в навчальному закладі на засадах проектно-модульного планування. 03.04.2012
    10. Когнітивні технології в освіті: синергетичний аспект 17.04.2012
    11. Роль сім'ї у формуванні та розвитку обдарованої дитини 24.04.2012
    12. Шкільна освіта в галузі природничих і математичних дисциплін, що базується на допитливості та дослідженні.Досвід міжнародного проекту «Fibonacci» 15.05.2012
    13. Виховний простір позашкільного навчального закладу як чинник соціалізації дітей та молоді 22.05.2012
    14. Розвиток творчого мислення у дітей раннього віку через дрібну моторику та уяву 29.05.2012
    15. Зарубіжні мережеві ресурси з підтримки розвитку обдарованості 12.06.2012
    16. Професійне самовизначення: історичний аспект 19.06.2012
    17. Впровадження «Проекту Фібоначчі» на прикладі Естонії 26.06.2012
    18. Giftedness 2012: «Виховуюємо талант, підвищуємо потенціал» 04.09.2012
    19. Організаційно-методичні основи колективного формування інформаційного середовища для обдарованих дітей на прикладі освітнього порталу «Острів знань»  11.09.2012
    20. Оптимізація навчальної діяльності обдарованих та талановитих дітей 02.10.2012
    21. Синергетичні виміри творчості 09.10.2012
    22. Психофизический аспект в развитии одаренности и ПФ-стимуляция достижений (на примерах выдающихся личностей) 16.10.2012
    23. Особливості формування дослідницьких здібностей в підлітковому віці 30.10.2012
    24. Определение методологических основ для проектирования стратегий жизни одаренной личности 06.11.2012
    25. Розвиток обдарованості дітей та підлітків засобами тренінгової взаємодії з метою активізації розумової діяльності 13.11.2012
    26. Професійне самовизначення обдарованих старшокласників. 20.11.2012
    27. Креативна складова індивідуальної синергії 27.11.2012
    28. Особливості освіти обдарованих в Німеччині 04.12.2012
    29. Проект ТеоПракс («TheoPrax») в Німеччині як приклад суспільно-корпоративної відповідальності економіки в освіті обдарованих школярів (міжнародний on-line семінар з представниками Німеччини) 11.12.2012
    30. Законопроект «Про освіту обдарованих дітей» 18.12.2012
    31. Сучасні досягнення науки у вирішенні проблем обдарованості 25.12.2012