
МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ

НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ 2012 РОКУ
20-12-2012
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини НАПН України
2012
Теми доповідей,статей
№ 3/п | Назва семінару | Дата проведення |
1. | Мозковий штурм та його використання у винахідництві | 17.01.2012 |
2. | Методи навчання, спрямовані на організацію соціальної взаємодії та розвиток соціальної компетентності учасників навчально-виховного процесу | 24.01.2012 |
3. | Діяльність чартерної школи для обдарованих дітей “Вестмаунт” (провінція Альберта, Канада | 31.01.2012 |
4. | 3 П діагноз - основа системи проектування розвитку дитини в умовах загальноосвітнього навчального закладу | 07.02.2012 |
5. | Синергетика як методологічна основа формування особистості. | 14.02.2012 |
6. | Компетентнісний аспект супроводу обдарованої дитини | 21.02.2012 |
7. | Модель правового регулювання надання спеціальних освітніх послуг обдарованим дітям | 06.03.2012 |
8. | Міжнародний інтернет-семінар «"Проблеми обдарованості учнів". Геній. Талант. Обдарованість.» спільно з колегами з м. Ростов-на-Дону | 27.03.2012 |
9. | Організація роботи з обдарованими дітьми в навчальному закладі на засадах проектно-модульного планування. | 03.04.2012 |
10. | Когнітивні технології в освіті: синергетичний аспект | 17.04.2012 |
11. | Роль сім'ї у формуванні та розвитку обдарованої дитини | 24.04.2012 |
12. | Шкільна освіта в галузі природничих і математичних дисциплін, що базується на допитливості та дослідженні.Досвід міжнародного проекту «Fibonacci» | 15.05.2012 |
13. | Виховний простір позашкільного навчального закладу як чинник соціалізації дітей та молоді | 22.05.2012 |
14. | Розвиток творчого мислення у дітей раннього віку через дрібну моторику та уяву | 29.05.2012 |
15. | Зарубіжні мережеві ресурси з підтримки розвитку обдарованості | 12.06.2012 |
16. | Професійне самовизначення: історичний аспект | 19.06.2012 |
17. | Впровадження «Проекту Фібоначчі» на прикладі Естонії | 26.06.2012 |
18. | Giftedness 2012: «Виховуюємо талант, підвищуємо потенціал» | 04.09.2012 |
19. | Організаційно-методичні основи колективного формування інформаційного середовища для обдарованих дітей на прикладі освітнього порталу «Острів знань» | 11.09.2012 |
20. | Оптимізація навчальної діяльності обдарованих та талановитих дітей | 02.10.2012 |
21. | Синергетичні виміри творчості | 09.10.2012 |
22. | Психофизический аспект в развитии одаренности и ПФ-стимуляция достижений (на примерах выдающихся личностей) | 16.10.2012 |
23. | Особливості формування дослідницьких здібностей в підлітковому віці | 30.10.2012 |
24. | Определение методологических основ для проектирования стратегий жизни одаренной личности | 06.11.2012 |
25. | Розвиток обдарованості дітей та підлітків засобами тренінгової взаємодії з метою активізації розумової діяльності | 13.11.2012 |
26. | Професійне самовизначення обдарованих старшокласників. | 20.11.2012 |
27. | Креативна складова індивідуальної синергії | 27.11.2012 |
28. | Особливості освіти обдарованих в Німеччині | 04.12.2012 |
29. | Проект ТеоПракс («TheoPrax») в Німеччині як приклад суспільно-корпоративної відповідальності економіки в освіті обдарованих школярів (міжнародний on-line семінар з представниками Німеччини) | 11.12.2012 |
30. | Законопроект «Про освіту обдарованих дітей» | 18.12.2012 |
31. | Сучасні досягнення науки у вирішенні проблем обдарованості | 25.12.2012 |