UA
    UA
    EN
    МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ
    НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ 2011 РІК
    03-01-2012

    НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
    Інституту обдарованої дитини НАПН України

    2011

    Теми доповідей,статей

    № 3/п Назва семінару

    Дата проведення

    1. Експериментальне вивчення рівня креативності дітей – учасників МАН України 11.01.2011
    2. Підтримка обдарованості - міжнародний досвід 18.01.2011
    3. Наукова освіта базована на допитливості 25.01.2011
    4. Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд 01.02.2011
    5. Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд (продовження) 08.02.2011
    6. Загальний огляд законів і підзаконних нормативно-правових актів суб’єктів федерації ФРН, які регулюють роботу з обдарованими дітьми в середній школі 15.02.2011
    7. Проектування розвитку обдарованості в системі проектування навчально-виховного процесу 01.03.2011
    8. Особливості застосування методів арт-терапії у дітей та підлітків 15.03.2011
    9. Дитинство і суспільство: обдарованість перед викликами сучасності 22.03.2011
    10. Освіта обдарованих дітей у країнах Східної Азії (Китай) 29.03.2011
    11. Віртуалізація освіти – філософський аспект 05.04.2011
    12. Психолого-педагогічні основи підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями 12.04.2011
    13. Інтернет на допомогу молодому науковцю 19.04.2011
    14. Метод спроб та помилок і стратегії безсистемного пошуку 26.04.2011
    15. Навички самопрезентації під час публічних виступів 10.05.2011
    16. Использование редактора электронных таблиц Excel при подготовке таблиц, графиков и диаграмм для научных статей и докладов 17.05.2011
    17. Відбір та підготовка обдарованих учнів до участі у міжнародних конкурсах юних дослідників (міжнародний досвід) 24.05.11
    18. Вивчення соціальних показників на прикладі дітей МАН 31.05.2011
    19. З Півдня на Північ: пріоритети часу у дослідженні людського чинника 07.06.2011
    20. Критерії обдарованості: вибір методичної бази 14.06.2011
    21. Програма інтелектуального та фізичного розвитку дітей дошкільного віку “MENSA – NTC система навчання” (Сербія) 21.06.2011
    22. Використання системи Вікі для підготовки документів 05.07.2011
    23. Система освіти Австралії. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми 12.07.2001
    24. Комплітність творчої особистості та синергійність 19.07.2011
    25. Коммуникативно-поведенческие установки как прогностические значимые характеристики личности подростка при исследовании академической и творческой одаренности 26.07.2011
    26. Активні форми розвитку здібностей учнів в умовах традиційної шкільної освіти 02.08.2011
    27. Шляхи удосконалення педагогічної освіти як феномена неперервного навчання в умовах розвитку сучасного суспільства знань 09.08.2011
    28. Міжнародний досвід розвитку освіти та новітні освітні технології" (на основі 3-ї щорічної Міжнародної конференції Edulearn11) 16.08.2011
    29. Національно-громадянське виховання в системі проектування розвитку обдарованої особистості 30.08.2011
    30. Віртуальна школа Евроніка – підсумки діяльності 06.09.2011
    31. Сучасні тенденції роботи з обдарованими дітьми у світі (за матеріалами XIX Конгресу Всесвітньої ради обдарованих і талановитих дітей) 13.09.2011
    32. Креативне навчання творчо-обдарованих старшокласників: досвід, експеримент, перспективи. 04.10.2011
    33. Науково-дослідницька робота як один із засобів самореалізації учнів 25.10.2011
    34. Особливості навчання обдарованих дітей в умовах полілогу 01.11.2011
    35. Лідерство в учнівському самоврядуванні як реалізація інтересів сучасної молоді в демократичному управлінні суспільством     08.11.2011
    36. Обдарованість як теоретична проблема 15.11.2011
    37. Формування комунікативної компетентності особистості 22.11.2011
    38. Ігрове навчання та виховання обдарованих учнів в умовах сучасної освіти (на прикладі уроків з іноземної мови) 29.11.2011
    39. Прикладна освіта” як методика викладання фізики обдарованим учням природничого профілю 06.12.2011
    40. Інтеграція мистецтв в процесі формування загальної та художньої культури обдарованої дитини 13.12.2011