
МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ

НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ 2011 РІК
03-01-2012
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини НАПН України
2011
Теми доповідей,статей
№ 3/п | Назва семінару |
Дата проведення |
1. | Експериментальне вивчення рівня креативності дітей – учасників МАН України | 11.01.2011 |
2. | Підтримка обдарованості - міжнародний досвід | 18.01.2011 |
3. | Наукова освіта базована на допитливості | 25.01.2011 |
4. | Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд | 01.02.2011 |
5. | Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд (продовження) | 08.02.2011 |
6. | Загальний огляд законів і підзаконних нормативно-правових актів суб’єктів федерації ФРН, які регулюють роботу з обдарованими дітьми в середній школі | 15.02.2011 |
7. | Проектування розвитку обдарованості в системі проектування навчально-виховного процесу | 01.03.2011 |
8. | Особливості застосування методів арт-терапії у дітей та підлітків | 15.03.2011 |
9. | Дитинство і суспільство: обдарованість перед викликами сучасності | 22.03.2011 |
10. | Освіта обдарованих дітей у країнах Східної Азії (Китай) | 29.03.2011 |
11. | Віртуалізація освіти – філософський аспект | 05.04.2011 |
12. | Психолого-педагогічні основи підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями | 12.04.2011 |
13. | Інтернет на допомогу молодому науковцю | 19.04.2011 |
14. | Метод спроб та помилок і стратегії безсистемного пошуку | 26.04.2011 |
15. | Навички самопрезентації під час публічних виступів | 10.05.2011 |
16. | Использование редактора электронных таблиц Excel при подготовке таблиц, графиков и диаграмм для научных статей и докладов | 17.05.2011 |
17. | Відбір та підготовка обдарованих учнів до участі у міжнародних конкурсах юних дослідників (міжнародний досвід) | 24.05.11 |
18. | Вивчення соціальних показників на прикладі дітей МАН | 31.05.2011 |
19. | З Півдня на Північ: пріоритети часу у дослідженні людського чинника | 07.06.2011 |
20. | Критерії обдарованості: вибір методичної бази | 14.06.2011 |
21. | Програма інтелектуального та фізичного розвитку дітей дошкільного віку “MENSA – NTC система навчання” (Сербія) | 21.06.2011 |
22. | Використання системи Вікі для підготовки документів | 05.07.2011 |
23. | Система освіти Австралії. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми | 12.07.2001 |
24. | Комплітність творчої особистості та синергійність | 19.07.2011 |
25. | Коммуникативно-поведенческие установки как прогностические значимые характеристики личности подростка при исследовании академической и творческой одаренности | 26.07.2011 |
26. | Активні форми розвитку здібностей учнів в умовах традиційної шкільної освіти | 02.08.2011 |
27. | Шляхи удосконалення педагогічної освіти як феномена неперервного навчання в умовах розвитку сучасного суспільства знань | 09.08.2011 |
28. | Міжнародний досвід розвитку освіти та новітні освітні технології" (на основі 3-ї щорічної Міжнародної конференції Edulearn11) | 16.08.2011 |
29. | Національно-громадянське виховання в системі проектування розвитку обдарованої особистості | 30.08.2011 |
30. | Віртуальна школа Евроніка – підсумки діяльності | 06.09.2011 |
31. | Сучасні тенденції роботи з обдарованими дітьми у світі (за матеріалами XIX Конгресу Всесвітньої ради обдарованих і талановитих дітей) | 13.09.2011 |
32. | Креативне навчання творчо-обдарованих старшокласників: досвід, експеримент, перспективи. | 04.10.2011 |
33. | Науково-дослідницька робота як один із засобів самореалізації учнів | 25.10.2011 |
34. | Особливості навчання обдарованих дітей в умовах полілогу | 01.11.2011 |
35. | Лідерство в учнівському самоврядуванні як реалізація інтересів сучасної молоді в демократичному управлінні суспільством | 08.11.2011 |
36. | Обдарованість як теоретична проблема | 15.11.2011 |
37. | Формування комунікативної компетентності особистості | 22.11.2011 |
38. | Ігрове навчання та виховання обдарованих учнів в умовах сучасної освіти (на прикладі уроків з іноземної мови) | 29.11.2011 |
39. | Прикладна освіта” як методика викладання фізики обдарованим учням природничого профілю | 06.12.2011 |
40. | Інтеграція мистецтв в процесі формування загальної та художньої культури обдарованої дитини | 13.12.2011 |