Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Обдаровані дошкільники – від науки до практики
09 – 10 квітня 2015 року в м. Києві відбулася IV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників».
Організатором заходу виступив Інститут обдарованої дитини НАПН України спільно з Інститутом психології НАПН України, Київським університетом імені Бориса Грінченка та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
09.04.2015 Кількість фото: 18
Метою конференції було визначення теоретичних і методичних засад виявлення та проектування розвитку обдарованості дітей дошкільного віку.
До конференції долучилися 122 учасники з України та Росії, представники педагогічної преси.

У ході пленарних виступів учасники зібрання відзначали актуальність та високу соціально-економічну значущість проблеми виявлення та розвитку дитячої обдарованості й креативності, необхідність підтримки обдарованих дошкільників з боку держави, суспільства, наукових і освітніх закладів. Спираючись на сучасні дослідження проблеми розвитку обдарованості дошкільника, В.У.Кузьменко, науковий керівник конференції, у своєму виступі розкрила структуру індивідуальної освітньої програми для здібних та обдарованих дітей.

У роботі секцій презентували свої авторські програми педагоги-дослідники: Т. М. Рашкова та Т. К. Рибачек. В.П.Чудакова провела майстер-клас (коучинг) для практичних психологів та соціальних педагогів «Психологічна допомога в умовах підвищеної соціальної напруги».

В програмі другого дня конференції проводились майстер-класи, авторами і ведучими яких були провідні майстри, психологи, а також науковці Інституту обдарованої дитини: Геннадій Чепурний, Ольга Гнетецька, Ірина Стеценко, Леся Животенко, Наталія Старикова, Таїсія Грицишина, Лариса Савенок, Світлана Марченко, Катерина Устименко.

Плідно пройшло обговорення виступів під час круглого столу «Проектування індивідуального освітнього маршруту обдарованих дошкільнят». Зверталася увага учасників конференції на особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків та психолого-педагогічного супроводу, навчання й розвитку обдарованих дітей.

Обговоривши ключові проблеми, учасники конференції прийняли резолюцію, основна спрямованість якої у подальшій розробці та поширенні спеціалізованих діагностичних методик раннього виявлення різних видів здібностей дітей дошкільного віку з наступним моніторингом динаміки досягнень обдарованих дітей; створення програм соціальної підтримки обдарованих дітей, які зростають в різних соціальних умовах, проживають як в міській, так і в сільській місцевостях.

Учасники конференції закликають розглядати проблему раннього виявлення здібностей та обдарованості у період дошкільного дитинства як пріоритетне державне завдання, спрямоване на розвиток інтелектуального, творчого потенціалу України, її соціально-економічного, наукового, культурного рівня.

Про конференцію в пресі.....
1.Konferens-doshkilniki 09.04.2015
1.Konferens-doshkilniki 09.04.2015