Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
05.06.2014 «Педагогічна компаративістика 2014"
5 червня 2014 року відбувся V науково-практичний семінар «Педагогічна компаративістика 2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст».
05.06.2014 Кількість фото: 0
5 червня 2014 року відбувся V науково-практичний семінар «Педагогічна компаративістика 2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст». Семінар організовано лабораторією порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України та Інститутом обдарованої дитини НАПН України за підтримки партнерів ‒ Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, а також Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Захід відбувся в приміщенні Інституту педагогіки НАПН України.

Під час семінару були розглянуті наступні питання:
– методологічні проблеми порівняльної педагогіки;
– історія розвитку шкільництва в зарубіжжі;
– освітні реформи та інновації у глобалізаційному світі;
– актуальні проблеми професійної освіти у компаративній перспективі;
– зарубіжний досвід підтримки обдарованості та сприяння творчим здібностям школярів;
– виховний потенціал освіти в умовах полікультурності;
– здобутки інклюзивної освіти в зарубіжних країнах;
– світові тенденції розвитку ІКТ-освіти;
– перспективність зарубіжного освітнього досвіду в Україні.

Метою заходу є виявлення методологічних орієнтирів порівняльно-педагогічних студій, стратегій розвитку шкільної, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі, зарубіжного досвіду підтримки обдарованості і сприяння творчим здібностям школярів, інноваційних технологій в освіті зарубіжжя та України.