Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Обдаровані дошкільники
15 – 16 травня 2014 р. у м. Києві Інститутом обдарованої дитини НАПН України спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Управлінням освіти Ялтинської міської ради булла проведена III Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників».
15.05.2014 Кількість фото: 6
Захід проводився в рамках Всеукраїнського фестивалю науки.

До конференції долучилися 138 учасників з 10 регіонів нашої держави, науковці з Канади та Російської Федерації (Москви, Санкт-Петербургу, Саратова).

Обговоривши ключові проблеми конференції, учасники прийняли резолюцію, основна спрямованість якої полягає у подальшому забезпеченні на державному, регіональному, відомчому рівнях науково-дослідної, практичної діяльності у сфері обдарованості, внесенні у плани роботи заходів, присвячених проблемі розвитку обдарованості дошкільника; створенні нових програм виявлення і соціальної підтримки обдарованих дітей, активізації діяльності установ, закладів освіти щодо створення програм психолого-педагогічного супроводу навчання, розвитку і виховання обдарованих дітей.