Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
виконані програми
результати впровадження
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогі
XІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості» відбулася 20 травня 2020 року в режимі онлайн на платформі pruffme.
20.05.2020 Кількість фото: 0
XІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості» відбулася 20 травня 2020 року в режимі онлайн на платформі pruffme.

Мета конференції: Обмін досвідом і виявлення інноваційних підходів в контексті розв’язання проблем проєктування розвитку обдарованої особистості, проведення психолого-педагогічного супроводу, підготовки педагогічних працівників для роботи з обдарованими дітьми.

Наукова тематика конференції охоплює такі проблеми (але не обмежується ними):
проєктування розвитку обдарованості учня в системі взаємодії учасників освітнього процесу;
підготовка педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми в системі післядипломної педагогічної освіти;
психологічна діагностика обдарованості;
моніторинг інтелектуального розвитку обдарованої особистості;
педагогічна підтримка науково-дослідницької діяльності учнів;
соціальна адаптація обдарованих учнів в умовах інформаційно-освітнього середовища;
психологічні та педагогічні аспекти професійного самовираження творчої особистості в умовах профілізації сучасної школи;
формування креативного мислення учасників освітнього процесу засобами інноваційних технологій.

У заході зареєстровано 461 учасник.
Список учасників за посиланням: http://ostriv.in.ua/publication/code-7E1003715DAE5