Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
виконані програми
результати впровадження
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Науково-практичний онлайн семінар «Адаптація обдарованих дітей у дослідницькій діяльності МАН»
14 травня 2020 року відбувся науково-практичний онлайн семінар «Адаптація обдарованих дітей у дослідницькій діяльності МАН».
, метою якого є обговорення та аналіз проблем з означеної теми та допомога у розв’язанні проблем адаптації обдарованих учнів у дослідницькій діяльності МАН.
14.05.2020 Кількість фото: 0
14 травня 2020 року в онлайн режимі на платформі Zoom відбувся науково-практичний онлайн семінар «Адаптація обдарованих дітей у дослідницькій діяльності МАН».

Мета: обговорення та аналіз проблем з означеної теми та допомога у розв’язанні проблем адаптації обдарованих учнів у дослідницькій діяльності МАН.

У заході зареєстровано 190 учасників: керівники та заступники закладів освіти, практичні психологи, класоводи, що працюють над проблемами соціалізації і адаптації особистості в умовах Нової української школи.

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:
Психологічна підтримка та супровід обдарованих дітей у дослідницьких проєктах;
Проблеми адаптації учителя до роботи з учнями-членами МАН;
Створення освітнього середовища для учнів-членів МАН;
Педагогічні аспекти адаптації учнів-членів МАН до дослідницької діяльності.

Наукові керівники: директор Інституту обдарованої дитини НАПН України Гальченко М. С.; завідувач відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат психологічних наук Андросович К. А.; провідний науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Ткаченко Л. І.

Список учасників семінару за посиланням: http://ostriv.in.ua/publication/code-7E15D59812B13