Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Віртуальний STEM-центр
Відповідно до Програми дослідно-ескпериментальної роботи відділом STEM- освіти ІМЗО та МАН 7 червня 2017 р. було проведено засідання за результатами І організаційно-підготовчого етапу.
14.06.2017 Кількість фото: 5
15 навчальних закладів із 9 регіонів України і міста Києва під патронатом Національного центру «Мала академія наук України» та Інституту обдарованої дитини НАПН України долучились до проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Науково-методичні засади створення та функціонування Всеукраїнського науково-методичного віртуального STEM-центру (ВНМВ STEM-центр)» на 2017-2021 роки».
Відповідно до Програми дослідно-ескпериментальної роботи відділом STEM- освіти ІМЗО та МАН 7 червня 2017 р. було проведено засідання за результатами І організаційно-підготовчого етапу.
«Всеукраїнський віртуальний STEM-центр, старт якого успішно відбувся, буде зорієнтований на інтегроване використання науково-освітніх ресурсів у єдиному інформаційному просторі системи освіти України всіма учасниками навчального процесу»,- зауважила Олена Патрикеєва, координатор експерименту, начальник відділу STEM – освіти Інституту модернізації змісту освіти.
Представляючи проект, його науковий керівник Стрижак Олександр Євгенійович, доктор технічних наук, в.о. директора Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України, сказав, що STEM-центр є фундаментом формування технологічних і методичних основ наукової освіти у сучасної школі. Освіти, де на заняттях учні вивчають навколишній світ через дослідження об`єктів, фактів, процесів тощо.
До обговорення результатів та перспектив функціонування проекту долучилися Наталія Поліхун, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інституту обдарованої дитини НАПН України), Ірина Сліпухіна, доктор педагогічних наук, професор кафедри детальної фізики Національного авіаційного університету, Ігор Чернецький, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «Малої академії наук України», та Галина Война, директор НВО «Спеціалізований навчальний заклад «Гармонія» Кіровоградської міської ради.
Звіт про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу експерименту заслухано та обговорено на засіданнях педагогічних рад загальноосвітніх навчальних закладів експериментальних майданчиків, вченої ради Національного Центру «МАН України». До масштабної роботи в межах проекту можуть приєднуватися всі навчальні заклади України, зацікавлені у створенні надійного помічника у навчально-дослідницькій діяльності учнів.