Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Семінар дошкільників
В останніх числах березня 2016 року на базі Інституту обдарованої дитини НАПН України відбувся науково-практичний семінар спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, Інститутом педагогіки НАПН України, Педагогічним інститутом Київського університету імені Бориса Грінченка: «Ідеї і зміст освіти для сталого розвитку та їх реалізація в освітньому процесі дошкільного навчального закладу»
29.03.2016 Кількість фото: 12

В ході семінару обговорювали можливості формування у дітей дошкільного віку екологічної, економічно та соціально доцільної поведінки. Доповідачі розповідали про результати експериментальної роботи, здійснюваної у дитсадках України: покращенні взаємин дітей та батьків, зміні їхнього ставлення до власного здоров’я та до природи, орієнтації на збереження природних ресурсів.

Учасники семінару — науковці та практики — одностайно визнали необхідність підтримки та розширення кола людей, які впроваджували б пропоновану науковцями технологію розвитку свідомості дошкільнят згідно з ідеями сталого розвитку та відповідних моделей поведінки у природі та в соціумі.