Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Семінар-практикум «Реалізація освітніх програм для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти» 17.06.2021  Друк

16.06.2021 р., в  рамках III Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», відбувся семінар-практикум Інституту обдарованої дитини НАПН України «Реалізація освітніх програм для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти».

В заході було зареєстровано 198  учасників, які ознайомились з розробкою "Проект програми для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти", що сприятиме розбудові наукової освіти з раннього віку в Україні.

Основними напрями роботи були:

  1. Особливості створення освітніх програм для обдарованих в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти;
  2. Уроки STEAM освіти в музеї світового мистецтва;
  3. Програми STEM освіти лабораторії експериментальних досліджень «МАНлаб»;
  4. Реалізація освітніх програм природничо-наукового проєкту «Колосок» в умовах коронавірусної епідемії.

Матеріали додаються:

Впровадження STEM-освіти в контексті інтеграції формальної та неформальної освіти обдарованих учнів: посібник

Педагогічна підтримка схильності обдарованих дітей до дослідницької діяльності

Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів

Презентація "Реалізація освітніх програм для обдарованих в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти"

Презентація "STEAM заняття в музеї світового мистецтва"

ФОТО ЗВІТ

Переглядів 287 · Друк