Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
виконані програми
результати впровадження
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Семінар-практикум «Реалізація освітніх програм для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти» 17.06.2021  Друк

16.06.2021 р., в  рамках III Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», відбувся семінар-практикум Інституту обдарованої дитини НАПН України «Реалізація освітніх програм для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти».

В заході було зареєстровано 198  учасників, які ознайомились з розробкою "Проект програми для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти", що сприятиме розбудові наукової освіти з раннього віку в Україні.

Основними напрями роботи були:

  1. Особливості створення освітніх програм для обдарованих в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти;
  2. Уроки STEAM освіти в музеї світового мистецтва;
  3. Програми STEM освіти лабораторії експериментальних досліджень «МАНлаб»;
  4. Реалізація освітніх програм природничо-наукового проєкту «Колосок» в умовах коронавірусної епідемії.

Матеріали додаються:

Впровадження STEM-освіти в контексті інтеграції формальної та неформальної освіти обдарованих учнів: посібник

Педагогічна підтримка схильності обдарованих дітей до дослідницької діяльності

Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів

Презентація "Реалізація освітніх програм для обдарованих в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти"

Презентація "STEAM заняття в музеї світового мистецтва"

ФОТО ЗВІТ

Переглядів 276 · Друк