Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Матеріали круглого столу «Експериментальний майданчик з проблем розвитку інтелектуально обдарованої особистості: цілі, цінність, результати» 16.06.2021  Друк

12 травня 2021 року, до Дня науки в Україні, відбувся круглий стіл «Експериментальний майданчик з  проблем розвитку інтелектуально обдарованої особистості: цілі, цінність, результати».

Мета круглого столу:

Обговорення питань розвитку науково-експериментальної діяльності науковців Інституту обдарованої дитини НАПН України, партнерської  співпраці науковців і педагогів-практиків в рамках експериментального  майданчика, результатів діяльності педагогічного колективу ЗНЗ в рамках співпраці з проблем виховання й розвитку інтелектуально обдарованих учнів

Тематичні напрями круглого столу:

  • Співпраця науковців і педагогів практиків в рамках експериментального майданчика: види і напрями
  • Експериментальний майданчик як осередок плекання обдарованої молоді
  • Роль медіа у створенні освітнього дискурсу в суспільстві.

У заході зареєстровано 18 учасників.

Список учасників круглого столу
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ МАЙДАНЧИК З ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ: ЦІЛІ, ЦІННІСТЬ, РЕЗУЛЬТАТИ»
12 травня 2021 року

№ зп

Прізвище, ім’я та по батькові

учасника заходу

№ сертифікату

1

Горєлова Оксана Володимирівна

КC-120521/001

2

Дащенко Ростислав Володимирович

КC-120521/002

3

Дзіковська Лариса Миколаївна

КC-120521/003

4

Дубей Тетяна Степанівна

КC-120521/004

5

Дудченко Діана Іванівна

КC-120521/005

6

Єні Олександр Сергійович

КC-120521/006

7

Кічук Ярослав Валерійович

КC-120521/007

8

Кожевникова Світлана Михайлівна

КC-120521/008

9

Москалюк Марина Борисівна

КC-120521/009

10

Нестерова Ольга Валентинівна

КC-120521/010

11

Полякова Діана Олександрівна

КC-120521/011

12

Проценко Олена Михайлівна

КC-120521/012

13

Рудик Вікторія Зіновіївна

КC-120521/013

14

Сєдова Світлана Олексіївна

КC-120521/014

15

Ткаченко Лідія Іванівна

КC-120521/015

16

Федорова Ірина Ігорівна

КC-120521/016

17

Хомякова Ірина Павлівна

КC-120521/017

18

Чередніченко Ольга Максимівна

КC-120521/018

 
ПРОГРАМА
Переглядів 213 · Друк