Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
виконані програми
результати впровадження
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості» 08.06.2021  Друк

03 червня 2021 року, на платформі PRUFFME, було проведено XІІІ Всеукраїнську науково-практичну онлайн конференцію «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості».

Мета конференції: Обмін досвідом і виявлення інноваційних підходів в контексті розв’язання проблем проєктування розвитку обдарованої особистості, проведення психолого-педагогічного супроводу, підготовки педагогічних працівників для роботи з обдарованими дітьми.

Наукова тематика конференції охоплює такі проблеми (але не обмежується ними):

  • проєктування розвитку обдарованості учня в системі взаємодії учасників освітнього середовища;
  • підготовка педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми в системі післядипломної педагогічної освіти;
  • комплексна соціально-психолого-педагогічна діагностика обдарованості;
  • моніторинг інтелектуального розвитку обдарованої особистості;
  • педагогічна підтримка науково-дослідницької діяльності учнів;
  • соціальна адаптація обдарованих учнів в умовах інформаційно-освітнього середовища;
  • психологічні та педагогічні аспекти професійного самовираження творчої особистості в умовах профілізації сучасної школи.

У заході зареєстрован 340 учасників.

СПИСОК УЧАСНИКІВ

ПРОГРАМА

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Переглядів 257 · Друк