Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
виконані програми
результати впровадження
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Матеріали конференції «Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку» 25.05.2021  Друк

Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку» було проведено 25 травня 2021 року в онлайн режимі.

У заході зареєстровано 268 учасників.

Мета конференції: обговорення актуальних наукових і практичних проблем розвитку напряму «Філософія для дітей»; обмін досвідом використання програм та методик для розвитку філософського мислення у дітей.

Напрями роботи конференції:

  • Філософія для дітей і дитяча філософія – тотожність і відмінність
  • Обдарованість і творчість в епоху цифрової реальності
  • Філософія для дітей як засіб формування освітніх компетенцій
  • Світові і вітчизняні практики філософії для дітей
  • Особливості впровадження філософії для дітей в Новій українській школі

ПРОГРАМА
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ
СПИСОК УЧАСНИКІВ

Переглядів 353 · Друк