Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Матеріали науково-практичного семінару «ІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИ НАУКОВОЇ ОСВІТИ» 30.11.2020  Друк

26 листопада 2020 року,  на платформі Zoom, було проведено науково-практичний  онлайн-семінар «Інноваційні практики наукової освіти»

У заході зареєстровано 267 учасників, серед них: наукові працівники Інституту обдарованої дитини НАПН України; представники наукових установ Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України; методисти обласних та районних управлінь освіти; керівники, заступники керівників, вчителі та практичні психологи закладів загальної середньої освіти; керівники, методисти та вихователі дошкільних навчальних закладів, представники позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форм власності; студенти та аспіранти закладів вищої освіти.

Наукові керівники:

Гальченко Максим Сергійович, доктор філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України
Ковальова Оксана Анатоліївна, кандидат психологічних наук, завідувач відділу проєктування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України, методист Національного центру «Мала академія наук України»

Мета семінару. Ознайомлення учасників з міжнародним досвідом інноваційних практик наукової освіти; обговорення досвіду впровадження педагогічних інновацій в освіті наукового спрямування; визначення проблем, перспектив і методів впровадження STEM та STEAM-освіти

Тематичні напрями роботи

  • Міжнародний досвід інновацій в освіті наукового спрямування
  • Інноваційні проєкти, програми, методики та технології освіти за фізикоматематичним і технічним напрямами
  • Інноваційні проєкти, програми, методики та технології освіти за суспільногуманітарним напрямом
  • Інноваційні проєкти, програми, методики та технології освіти за природничим напрямом
  • Інформаційно-освітній простір: проєктування та створення методик і програм дистанційного та змішаного навчання, електронних підручників 
  • STEM та STEAM-освіта: проблеми, перспективи та методи впровадження

Матеріали науково-практичного семінару:

Програма семінару
Список учасників

Переглядів 1842 · Друк