Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    дайджест
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    література
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Полож...
Полож...
Полож...
Полож...
Полож...
Послуги кабінету психолого-педагогічного консультування та підтримки обдарованості

Послуги кабінету психолого-педагогічного консультування та підтримки обдарованості


ПЕДАГОГАМ І ПСИХОЛОГАМ

Педагогічний клуб «Педагогічна майстерня»
  • Тренінгові заняття з педагогами «Професійне зростання» (Семенів М.О., м. Івано-Франківськ);
  • Програма підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями «Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими учнями»
  • Проектно-модульний підхід в роботі з обдарованими дітьми (Смотрін В.О.)
  • Семінар-практикум (Монченко О.Л.) « ТРВЗ – наука творчості. Використання ТРВЗ в дошкільних навчальних закладах ( м. Кам’янець-Подільський)
Психологічний клуб «Ветикаль»
  • Комплексна психолого-педагогічна система пошуку обдарованих дітей молодшого шкільного віку (автор Русова В.В.);
  • Майстер-клас Бєльської Н.А. «Досвід роботи з методикою креативності Ф.Вільямса: варіант модифікації»;
  • Майстер-клас ( Воробйова К.С., Савенок Л.В.) «Діагностика креативності Торренса»;
  • Майстер-клас (Монченко О.Л.) «ТРВЗ в дошкільному закладі»;
  • Семінар-практикум «Психокорекційні програми розвитку пізнавальних психічних процесів у дітей»;
  • Семінар-тренінг «Програма індивідуального розвитку обдарованої дитини (етапи створення програми, структура, методи й форми роботи)»;
  • Семінар-практикум для психологів-початківців «Особливості роботи та супроводу обдарованої дитини»
Психологічна діагностика та консультування
  • Діагностика розвитку пізнавальних процесів, властивостей особистості та станів дітей дошкільного і  молодшого шкільного віку
  • Діагностика розвитку пізнавальних процесів, властивостей особистості та станів дітей підліткового і старшого шкільного  віку
  • Діагностика рівня готовності дитини до школи
  • Діагностика здібностей та обдарованості
  • Профорієнтаційна діагностика дітей старшого шкільного віку