Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Послуги кабінету психолого-педагогічного консультування та підтримки обдарованості

Послуги кабінету психолого-педагогічного консультування та підтримки обдарованості


ПЕДАГОГАМ І ПСИХОЛОГАМ

Педагогічний клуб «Педагогічна майстерня»
  • Тренінгові заняття з педагогами «Професійне зростання» (Семенів М.О., м. Івано-Франківськ);
  • Програма підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями «Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими учнями»
  • Проектно-модульний підхід в роботі з обдарованими дітьми (Смотрін В.О.)
  • Семінар-практикум (Монченко О.Л.) « ТРВЗ – наука творчості. Використання ТРВЗ в дошкільних навчальних закладах ( м. Кам’янець-Подільський)
Психологічний клуб «Ветикаль»
  • Комплексна психолого-педагогічна система пошуку обдарованих дітей молодшого шкільного віку (автор Русова В.В.);
  • Майстер-клас Бєльської Н.А. «Досвід роботи з методикою креативності Ф.Вільямса: варіант модифікації»;
  • Майстер-клас ( Воробйова К.С., Савенок Л.В.) «Діагностика креативності Торренса»;
  • Майстер-клас (Монченко О.Л.) «ТРВЗ в дошкільному закладі»;
  • Семінар-практикум «Психокорекційні програми розвитку пізнавальних психічних процесів у дітей»;
  • Семінар-тренінг «Програма індивідуального розвитку обдарованої дитини (етапи створення програми, структура, методи й форми роботи)»;
  • Семінар-практикум для психологів-початківців «Особливості роботи та супроводу обдарованої дитини»
Психологічна діагностика та консультування
  • Діагностика розвитку пізнавальних процесів, властивостей особистості та станів дітей дошкільного і  молодшого шкільного віку
  • Діагностика розвитку пізнавальних процесів, властивостей особистості та станів дітей підліткового і старшого шкільного  віку
  • Діагностика рівня готовності дитини до школи
  • Діагностика здібностей та обдарованості
  • Профорієнтаційна діагностика дітей старшого шкільного віку