STEAМ-уроки в музеї світового мистецтва
Надіслано galina 27.09.2021

В рамках проєкту «STEAМ-уроки в музеї світового мистецтва» Інституту обдарованої дитини НАПН України, Національного центру «МАН України» та Національного музею мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків, проведено пілотні уроки фізики з учнями шкіл № 90 та № 70 м. Києва. Тема уроків "Світло та закони його поширення" (автори: вчитель фізики ЗОШ 90, Вероніка Запорожець та науковий співробітник музею Ханенків Катерина Гоцало). 


Деталі новини

Цей надзвичайний урок фізики в музеї світового мистецтва Богдана і Варвари Ханенків руйнує стереотип, що для вивчення фізики потрібні, класи, кабінети, лабораторії, спеціальне обладнання тощо. Цінність фізики, як фундаментальної науки в тому, що вона про все і вона скрізь! Фізика може заставити мовчазні музейні артефакти демонструвати її закони, розкривати наукові поняття, дивувати новими відкриттями. Це диво відбувається, коли поєднуються між собою талант, професіоналізм, творча енергія вчителя і наукового працівника музею.

В рамках проєкту «STEAМ-уроки в музеї світового мистецтва» Інституту обдарованої дитини НАПН України, Національного центру «МАН України» та Національного музею мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків, проведено пілотні уроки фізики з учнями шкіл № 90 та № 70 м. Києва. Тема уроків "Світло та закони його поширення" (автори: вчитель фізики ЗОШ 90, Вероніка Запорожець та науковий співробітник музею Ханенків Катерина Гоцало).

Учасники програми дізналися про долю і велику подвижницьку місію родини Ханенків, завдяки якій в Києві з'явився найкращий в Україні музей східного та західного мистецтва, знайомлячись з експонатами музею, вивчали й спостерігали світлові явища та іх прояв і відображення у творах мистецтва, виконували пошукові й творчі завдання в залах музею, розібралися як зображення тіні і напівтіні допомагає створювати реалістичні образи на полотні, та й самі спробували створити власний натюрморт й спостерігати залежність образу від кількості джерел світла та їхнього розташування.

Поєднання навчального потенціалу творів мистецтва, історичних об’єктів, як засобів навчання фізики, активне спостереження й експериментування в залах музею, сприяє становленню гуманістичного світогляду, формуванню духовних цінностей та запускає механізми інтелектуального й естетичного розвитку, здатність бачити й відчувати красу, потребу пізнавати світ навколо.