Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
STEAМ-уроки в музеї світового мистецтва 27.09.2021  Друк

Цей надзвичайний урок фізики в музеї світового мистецтва Богдана і Варвари Ханенків руйнує стереотип, що для вивчення фізики потрібні, класи, кабінети, лабораторії, спеціальне обладнання тощо. Цінність фізики, як фундаментальної науки в тому, що вона про все і вона скрізь! Фізика може заставити мовчазні музейні артефакти демонструвати її закони, розкривати наукові поняття, дивувати новими відкриттями. Це диво відбувається, коли поєднуються між собою талант, професіоналізм, творча енергія вчителя і наукового працівника музею.

В рамках проєкту «STEAМ-уроки в музеї світового мистецтва» Інституту обдарованої дитини НАПН України, Національного центру «МАН України» та Національного музею мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків, проведено пілотні уроки фізики з учнями шкіл № 90 та № 70 м. Києва. Тема уроків "Світло та закони його поширення" (автори: вчитель фізики ЗОШ 90, Вероніка Запорожець та науковий співробітник музею Ханенків Катерина Гоцало).

Учасники програми дізналися про долю і велику подвижницьку місію родини Ханенків, завдяки якій в Києві з'явився найкращий в Україні музей східного та західного мистецтва, знайомлячись з експонатами музею, вивчали й спостерігали світлові явища та іх прояв і відображення у творах мистецтва, виконували пошукові й творчі завдання в залах музею, розібралися як зображення тіні і напівтіні допомагає створювати реалістичні образи на полотні, та й самі спробували створити власний натюрморт й спостерігати залежність образу від кількості джерел світла та їхнього розташування.

Поєднання навчального потенціалу творів мистецтва, історичних об’єктів, як засобів навчання фізики, активне спостереження й експериментування в залах музею, сприяє становленню гуманістичного світогляду, формуванню духовних цінностей та запускає механізми інтелектуального й естетичного розвитку, здатність бачити й відчувати красу, потребу пізнавати світ навколо.

Переглядів 381 · Друк