Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
05.06.2014 «Педагогічна компаративістика 2014"
5 червня 2014 року відбувся V науково-практичний семінар «Педагогічна компаративістика 2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст».
05.06.2014 Кількість фото: 0
5 червня 2014 року відбувся V науково-практичний семінар «Педагогічна компаративістика 2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст». Семінар організовано лабораторією порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України та Інститутом обдарованої дитини НАПН України за підтримки партнерів ‒ Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, а також Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Захід відбувся в приміщенні Інституту педагогіки НАПН України.

Під час семінару були розглянуті наступні питання:
– методологічні проблеми порівняльної педагогіки;
– історія розвитку шкільництва в зарубіжжі;
– освітні реформи та інновації у глобалізаційному світі;
– актуальні проблеми професійної освіти у компаративній перспективі;
– зарубіжний досвід підтримки обдарованості та сприяння творчим здібностям школярів;
– виховний потенціал освіти в умовах полікультурності;
– здобутки інклюзивної освіти в зарубіжних країнах;
– світові тенденції розвитку ІКТ-освіти;
– перспективність зарубіжного освітнього досвіду в Україні.

Метою заходу є виявлення методологічних орієнтирів порівняльно-педагогічних студій, стратегій розвитку шкільної, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі, зарубіжного досвіду підтримки обдарованості і сприяння творчим здібностям школярів, інноваційних технологій в освіті зарубіжжя та України.