Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
21.11.2013 Конференція про дослідницьку діяльність
21 листопада 2013 року у конференц-залі Президії Національної академії педагогічних наук України відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива».
21.11.2013 Кількість фото: 6
Основними напрямами роботи конференції були:
• Змістове наповнення феномена дослідницька діяльність.
• Схильність до дослідницької діяльності та її діагностичний інструментарій.
• Проблеми інтеграції дослідницької діяльності у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
• Організаційні форми дослідницької діяльності у позашкільних закладах освіти.
• Підготовка педагогічних кадрів до організації дослідницької діяльності учнів.
• Історичний досвід організації дослідництва дітей.
• Стратегічні орієнтири реалізації дослідницького компонента у системах середньої та позашкільної освіти.
• Методичні засади підготовки обдарованих школярів до інтелектуально-творчих змагань олімпіадного і конкурсного характеру.
У роботі конференції взяли участь понад 70 осіб, у тому числі представники близько 20 освітніх установ міста Києва,9 регіонів України, а також представники країн Росії, США.

З вітальним словом до присутніх звернувся директор Інституту обдарованої дитини НАПН України Камишин Володимир Вікторович. Він відзначив важливість змістовного наповнення феномена дослідницької діяльності, а також звернув увагу на організаційні форми та стратегічні орієнтири, методичні засади підготовки обдарованих школярів у системах середньої та позашкільної освіти.

На пленарному засіданні виступили відомі вчені, викладачі, керівники освітніх установ і навчальних закладів, учителі, фахівці в галузі дослідницької діяльності.

У заході також брали участь спеціально запрошені гості:
представник Російської Федерації Артамонова Олена Геннадіївна, головний редактор журналу «Одаренный ребенок», кандидат психологічних наук, керівник редакційно-інформаційного відділу Федерального державного бюджетного наукового закладу «Центр дослідження проблем виховання, формування здорового образу життя, профілактики наркоманії, соціально-педагогічно підтримки дітей та молоді», м. Москва ( виступила з доповіддю «Детская одаренность: самореализация без дезадаптации»), та
національний координатор Міжнародного проекту SPARE в Україні, Мельникова Олена Володимирівна (доповідь: «Исследовательская деятельность школьников в рамках международного образовательного проекта SPARE»).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива» ініційована Інститутом обдарованої дитини НАПН України та Національним Центром «Мала академія наук України» за підтримки Міністерства освіти і науки України і Національної академії педагогічних наук України.
Інформація про конференцію широко висвітлюється на шпальтах електронних видань державних установ України і Росії.