Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
17.05.2013 р. прийом міжнародної делегації
17 травня 2013 року відбулась зустріч представників Інституту з франко-російською делегацією організаційного комітету Міжнародного багатоетапного проекту «Соціалізація молоді: від формальної освіти до неформальної - різноманітність форм і методів».
17.05.2013 Кількість фото: 12
Мета проекту - визначення ролі та місця молоді у житті суспільства, форми і методи формування громадянськості через освіту та обмін досвідом установ додаткової освіти у сфері реалізації прав дітей і молоді на отримання знань у вільний від основного навчання час, реалізації їх потенційних можливостей на користь суспільства.
Два етапи проекту реалізовувалися в Росії та Франції, третій етап проекту - український пройшов з 14 по 21 травня 2013 року в м. Києві та м.Рівне.

До складу робочої групи увійшли Марк Женев (генеральний директор СЕМЕА Франції), Мішель Дютерд (СЕМЕА Франції, ініціатор та організатор перших двох етапів проекту), Тьєррі Мальфе (регіональний директор СЕМЕА Франції, м. Ам'єн), Ален Ноель (працівник СЕМЕА Франції, професор), Анастасія Трюдю (працівник СЕМЕА Італії, о. Сардинія, Алессандро Паганен (працівник СЕМЕА Італії, Турин), Ірина Анфалова (начальник управління виховання, додаткової освіти та соціалізації Міністерства освіти і науки Челябінської області РФ), Наталія Журба (старший викладач кафедри виховання і додаткової освіти Челябінського інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників освіти), директор Київського Палацу дітей та юнацтва Дахнов С. Л., заввідділом міжнародних зв’язків КПДЮ Бжезовська Т. А., директор Рівненського міського Палацу дітей та молоді Первушевська І. О.

Відповідно до програми перебування в м. Києві міжнародна робоча група познайомилась з роботою Інституту обдарованої дитини НАПН України. Члени делегації взяли участь в міжнародному семінарі, організованому Інститутом, на якому були представлені основні напрями роботи, система наукових досліджень та проекти ІОД - презентація системи проектування «Універсал» (частина соціалізації), презентація Діагностичного кабінету (напрями роботи кабінету та проблеми обдарованих дітей).

Завершенням зустрічі стала попередня домовленість щодо підписання договору з метою подальшого перспективного співробітництва з Челябінським інститутом перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників освіти