Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Заходи I кварталу
В I кварталі 2013 року Інститут провів декілька заходів: семінар керівників загальноосвітніх навчальних закладів в Луцьку та круглий стіл в Будинку учителя
14.03.2013 Кількість фото: 0
22 січня 2013 року, у п’ятницю, в комунальному закладі «Луцький НВК «Гімназія №14» відбувся семінар керівників загальноосвітніх навчальних закладів «Умови успішного функціонування навчального закладу: досвід та перспективи». Учасники семінару мали змогу ознайомитися з основними напрямками роботи такого багатопрофільного закладу, як 14 гімназія.
В семінарі взяла участь представник Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат педагогічних наук, завідувач відділом обдарованості та міжнародної співпраці Поліхун Наталія Іванівна. Її виступ «Пошук дидактичних умов створення освітнього середовища «Обдарована дитина» був цікавим та інформативним та викликав жвавий інтерес в аудиторії. Логічним продовженням став виступ директора гімназії Кардаш Марії Миколаївни «Умови успішного функціонування закладу: досвід і перспективи». Марія Миколаївна ознайомила учасників з основними здобутками вчительського та учнівського колективів, поділилася секретами роботи гімназії як закладу нового типу для здібних та обдарованих дітей.
Гості також були запрошені до перегляду панорами уроків, які проводили заслужені вчителі України Синя Н.А., Жумик Л.В., а також учителі-методисти, вчителі вищої категорії. До уваги учасників семінару також були запропоновані такі форми позакласної роботи, як «Година здоров`я» (вчитель Чайка Л.П.), майстерня юних митців (вчитель Мазур Ю.М.), заняття секції художньої гімнастики спортивного клубу «Фаворит» (вчитель Данелюк Н.В.) та низка інших заходів, що дали змогу ознайомитися з багатьма напрямками навчально-виховної роботи закладу.
Екскурсія у народний етнографічний музей «Світлиця», яким керує заслужений працівник освіти України Свереда Б.А., справила на гостей незабутнє враження. Позитивні емоції подарувало також гостям родинне свято «Однієї долі два крила» учителя-методиста Мельник Алли Олексіївни.
На підсумках семінару учасники поділилися враженнями від побаченого. Адже, як стверджував Р.Т. Кіосакі, «Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності». Саме ці слова були епіграфом семінару.

7 лютого 2013 року у приміщенні Київського міського Будинку учителя відбувся круглий стіл «Використання мережних технологій у конструюванні креативного середовища підготовки обдарованих дітей до дослідницької діяльності», організований Інститутом обдарованої дитини НАПН України та Національним центром «Мала академія наук України».
На круглому столі розглядалися наступні наукової проблеми:
• науково-методичні засади педагогічної підтримки обдарованих учнів, схильних до дослідницької діяльності;
• готовність до дослідницької. діяльності: психолого-педагогічний контекст.
• методичний інструментарій здійснення педагогічної підтримки дітей, схильних до дослідницької діяльності;
• використання мережевих технологій у конструюванні освітнього середовища.

Програмою заходу було передбачено доповіді учасників та майстер-класи.