Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
V Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти - інтелектуальний потенці
Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України відмічає свій перший ювілей - 5-річчя створення. Цій даті була присвячена V міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави»
11.10.2012 Кількість фото: 48
Конференція проходила з 25 по 29 вересня у мальовничому місці в АР Крим, пгт. Гаспра. В конференції прийняли участь більше 140 освітян, робочими мовами були: українська, російська, англійська.
Проблема розвитку, підтримки та супроводу обдарованих дітей хвилює не тільки вчених нашої країни, яка була представлена 26 регіонами України.
Вже стали постійними учасниками в роботі конференції наші партнери – росіяни:
Щебланова Олена Ігорівна – доктор психологічних наук, завідувач лабораторії психології обдарованості ФГНУ «Психологічний інститут» Російської академії освіти, м.Москва;
Шумакова Наталя Борисівна – доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник психологічного інституту РАО, МГППУ, м. Москва;
Бєлова Олена Сергіївна – кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник ФГНУ «Психологічний інститут» Російської академії освіти, м.Москва.
Вчені докладно розповіли про досягнення психолого-педагогічної науки у сфері обдарованості дітей та молоді, основні тенденції та стратегічні плани у науково-практичній діяльності в своїй країні, про форми та результати державної підтримки розвитку цього напряму в освіті.
Також приймала участь представник з Казахстану – Тугельбаєва Анара Тохтаровна – кандидат педагогічних наук, директор Регіонального науково-практичного центру «Ертіс дарини» м. Палодар, яка розповіла про напрями, форми та особливості роботи з обдарованими дітьми у центрі, про підтримку цієї роботи президентом країни.
Під час роботи конференції було підписано договір про співробітництво у сфері науково-практичної діяльності з проблеми розвитку та підтримки обдарованої дитини.
Необхідно відмітити, що географія учасників науково-практичної конференції поширилася. Так, в роботі конференції вперше прийняли участь представники дальнього зарубіжжя: з Германії Ройя Клінгнер – директор Баварського центру обдарованих та делегат у Світовій раді з питань обдарованих і талановитих дітей, член Європейської ради з питань високих здібностей (ЕСНА), член Міжнародної дослідницької асоціації з розвитку таланту та передового досвіду (IRATDE), викладач Єрлагського університету, дипломований фахівець з видачі сертифікатів ЕСНА Германія; з Ірану – Ростамі Афшин – доктор філософських наук, учитель школи «Фаджар».
Роя Клінгнер розповіла про роботу Баварського центру обдарованих, співпрацю з Європейськими країнами у цьому напрямі, про методики виявлення та розвитку різних видів обдарованості, особливостях роботи центру, формах підтримки його діяльності.
Також у рамках конференції дослідниця провела майстер-клас для її учасників з проблеми підтримки та супроводу обдарованих дітей у федеральному центрі. На конференції було досягнуто домовленості щодо налагодження співпраці з Баварським центром по роботі з обдарованими дітьми.
Ростамі Афшин виступив з доповіддю на пленарному засіданні конференції та висвітлив історію, тенденції і перспективи розвитку освіти в Ірані й напрями роботи з обдарованими дітьми та молоді.
У роботі конференції прийняли активну участь представники Національної академії педагогічних наук України: Биков Валерій Юхимович – доктор технічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор Інституту інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України та Олійник Віктор Васильович – доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, ректор Державного віщого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Вчені виступили з пленарними доповідями, задавши рівень роботи та відмітивши актуальність напрямів роботи конференції для нашої країни.
Робота на конференції планувалася за різними напрямами, згідно програми працювало 5 науково-практичних секцій, а також було проведено 6 майстер-класів і представлено 5 презентацій.
Конференцією були охоплені проблеми сучасних психолого-педагогічних наукових підходів, концепцій вивчення обдарованості, розробки та застосування діагностичного інструментарію у практиці, проектування та прогнозування розвитку обдарованої особистості, її супроводу та підтримки в освітньому і соціальному середовищі, підготовки фахівців для роботи з обдарованими дітьми та молоддю тощо. Найбільший інтерес за кількістю доповідей викликали секції, напрямами роботи яких були інноваційні технології в роботі з обдарованими та проектування і моделювання розвитку обдарованої особистості. Вперше піднімалась для обговорення проблема формування успішних життєвих стратегій у обдарованої особистості, яка викликала зацікавленість у науковців та практичних працівників в освіті.
Необхідно відмітити високу активність всіх учасників конференції в обговоренні питань щодо виявлення, розвитку, підтримки, супроводу обдарованої особистості, необхідності створення законодавчої бази для цієї категорії дітей і молоді.
Конференцією вироблені стратегічні напрями подальшої наукової та науково-практичної роботи у сфері обдарованості.