Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
12.09.2012 Круглий стіл в рамках проекту «SPARK!LAB»
У м. Києві в приміщені Мистецького Арсеналу відбувся круглий стіл «Допитливість: психологічна сутність і педагогічна реалізація».
Захід пройшов в рамках освітнього проекту для дітей та молоді «Мистецько-наукової лабораторії для справжніх винахідників «SPARK!LAB»
18.09.2012 Кількість фото: 0
12 вересня 2012 року у м. Києві в приміщені Мистецького Арсеналу відбувся круглий стіл «Допитливість: психологічна сутність і педагогічна реалізація».

Захід пройшов в рамках освітнього проекту для дітей та молоді «Мистецько-наукової лабораторії для справжніх винахідників «SPARK!LAB», організатором якого є Національний культурно-мистецький та музейний комплекс «Мистецький Арсенал» за підтримки Посольства США в Україні та Центру інновацій та винаходів Лемелсон (США). Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України виступив партнером проекту.
На круглому столі обговорювалися питання:
• Допитливість: божий дар чи результат сімейного виховання?
• Позитивні і негативні грані допитливого школяра.
• Педагогічне мистецтво подолання суперечностей між локальними учнівськими інтересами та глобальною організацією навчального процесу та інші.