Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Інститут долучився до Європейського проекту "The Fibonacci project"
З 13 по 16 червня 2012 року у рамках розповсюдження Проекту Європейської Комісії «The Fibonacci project» делегація спеціалістів Інституту обдарованої дитини НАПН України та Національного Центру «Мала академія наук України» відвідала Центр-двійник проекту «Фібоначчі» у м. Тарту на базі факультету хімії Університету Тарту, Естонія.
31.07.2012 Кількість фото: 12
На базі Інституту обдарованої дитини НАПН України та Національного Центру «Мала академія наук України» проведено ряд семінарів з елементами тренінгу для ознайомлення вітчизняних науковців з основами педагогічного підходу до викладання у школах природничо-наукових дисциплін та математики, базованого на допитливості та дослідженні, принципами роботи центрів європейського проекту «Фібоначчі» та досвідом естонського центру проекту.
На семінарі було представлено фрагмент заняття для дітей дошкільного віку з теми «Тверді тіла та рідини», проведеного у відповідності з принципами педагогічного підходу «Inquiry-based science education» із залученням аудиторії семінару.

Також з 13 по 16 червня 2012 року у рамках розповсюдження Проекту Європейської Комісії «The Fibonacci project» делегація спеціалістів Інституту обдарованої дитини НАПН України та Національного Центру «Мала академія наук України» у складі Поліхун Н.І., Лихоти С.О. та Сіпка К.В. відвідала Центр-двійник проекту «Фібоначчі» у м. Тарту на базі факультету хімії Університету Тарту, Естонія.
Метою даного візиту було ознайомлення з програмою поширення "Проекту Фібоначчі", результатами досліджень щодо його реалізації в Естонії, умовами приєднання України до проекту «Фібоначчі" а також ознайомлення з практичним впровадженням педагогічного підходу «Inquiry-based science education» (освітні технології та методи навчання, що засновані на науковій проектно-дослідницькій діяльності учнів, або «наукова освіта, базована на допитливості»).