Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
17.02.2012 відбувся Круглий стіл в м.Києві
17 лютого 2012 року у Київському міському будинку учителя пройшов круглий стіл «Актуальні питання залучення обдарованих учнів до дослідницької діяльності з використанням мережевих технологій». Головною метою заходу було виявлення психолого-педагогічних підходів у теорії та практиці з вирішення проблеми залучення обдарованих учнів до дослідницької діяльності з використанням мережевих технологій.
14.03.2012 Кількість фото: 0
Під час круглого столу учасники обговорювали вітчизняний досвід, світові тенденції та підходи щодо підготовки обдарованих учнів до дослідницької діяльності, сучасні інформаційні засоби підтримки творчої діяльності обдарованої молоді, науково-методичні засади формування баз знань для організації дослідницької діяльності обдарованих дітей та молоді. Розглядалися моделі креативного середовища підготовки обдарованих учнів до дослідницької діяльності з використанням мережевих технологій, розробки програмно методичного забезпечення навчально-дослідницької практики обдарованих учнів, Інтернет можливості та загрози для обдарованих дітей та молоді.
Особливо приємним сюрпризом для учасників і гостей круглого столу стало представлення проекту «Підтримка навчально-дослідницької діяльності учнів-членів МАН в середовищі комплексу віртуальних лабораторій». Досягнення і переваги проекту продемонстрували його розробники, провідні вчені НАН України в галузі ІТ та їх застосування: Стрижак О.Є., Палагін О.В., Широков В.А., Романов В.А., Марченко В.А., Сарахан Є.В., Гупал А.М., Опанасенко В.М., Пісаренко В.Г. Вони висвітлили передумови створення та принципи побудови віртуальних лабораторій досліджень, їхнє призначення, функціональні можливості, структурну організацію та застосування:
• віртуальної лабораторії комп'ютерного приладобудування,
• віртуальної лабораторії агроекологічних досліджень,
• віртуальної лабораторії аерокосмічних досліджень екологічних подій,
• віртуальної лабораторії комп’ютерних мереж,
• віртуальної науково-дослідної лабораторії аналізу ДНК,
• віртуальної лабораторії лінгвістичних досліджень.

Захід було організовано за ініціативи Інституту обдарованої дитини НАПН України і Національного центру «Мала академія наук України», та за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і Національна академії педагогічних наук України.