Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
23.01.2012 Виїздне засідання в м.Києві
23 січня 2012 р. у приміщенні Інституту педагогіки НАПН України відбулося
виїзне засіданні «Проблеми порівняльної педагогіки у дослідженнях обдарованості».
12.03.2012 Кількість фото: 0
Захід було організовано спільно науковими співробітниками Лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України та Відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інституту обдарованої дитини НАПН України. Головною метою засідання було налагодження наукової співпраці у рамках публікації матеріалів друкованої серії «ПРОсвіт» про міжнародний досвід підтримки розвитку обдарованості у різних країнах світу.
Під час засідання також обговорювалися питання:
• актуальні тенденції у розвитку компаративістики;
• основи написання дисертації з компаративістики;
• особливості структури монографії. Підбір матеріалів для упорядкування матеріалу з порівняльної педагогіки;
• визначення підходів до проведення досліджень з міжнародного досвіду;
• серія брошур Інституту обдарованої дитини про зарубіжний досвід підтримки та розвитку обдарованості «ПРОсвіт»: питання і відповіді. Підбір матеріалів, написання роботи, рецензування, публікація. Поради авторам.

Спільне засідання з проблем порівняльної педагогіки у дослідженнях обдарованості сприяло встановленню професійних дружніх контактів між науковцями Інституту обдарованої дитини та Інституту педагогіки НАПН України.