Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
23.01.2012 Виїздне засідання в м.Києві
23 січня 2012 р. у приміщенні Інституту педагогіки НАПН України відбулося
виїзне засіданні «Проблеми порівняльної педагогіки у дослідженнях обдарованості».
12.03.2012 Кількість фото: 0
Захід було організовано спільно науковими співробітниками Лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України та Відділу підтримки обдарованості та міжнародної співпраці Інституту обдарованої дитини НАПН України. Головною метою засідання було налагодження наукової співпраці у рамках публікації матеріалів друкованої серії «ПРОсвіт» про міжнародний досвід підтримки розвитку обдарованості у різних країнах світу.
Під час засідання також обговорювалися питання:
• актуальні тенденції у розвитку компаративістики;
• основи написання дисертації з компаративістики;
• особливості структури монографії. Підбір матеріалів для упорядкування матеріалу з порівняльної педагогіки;
• визначення підходів до проведення досліджень з міжнародного досвіду;
• серія брошур Інституту обдарованої дитини про зарубіжний досвід підтримки та розвитку обдарованості «ПРОсвіт»: питання і відповіді. Підбір матеріалів, написання роботи, рецензування, публікація. Поради авторам.

Спільне засідання з проблем порівняльної педагогіки у дослідженнях обдарованості сприяло встановленню професійних дружніх контактів між науковцями Інституту обдарованої дитини та Інституту педагогіки НАПН України.