Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Всеукраїнська науково-практична конференція (Київ)
17–18 лютого 2010 р. в м. Києві відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу», організаторами конференції були: Академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини АПН України, Інститут проблем виховання АПН України; Головне управління освіти і науки м. Києва; Київський університет імені Бориса Грінченка; управління освіти Оболонського району м. Києва.
25.02.2010 Кількість фото: 6
У роботі конференції взяли участь 76 осіб: представники Інституту обдарованої дитини АПН України; представники Інституту проблем виховання АПН України; представники інститутів АПН України; представники інститутів МОН України; керівники (заступники) загальноосвітніх навчальних закладів, автори оригінальних навчальних та виховних методик; педагоги, психологи загальноосвітніх навчальних закладів.
Перший день роботи конференції розпочався з привітального слова директора Інституту обдарованої дитини АПН України В. В. Камишина, кандидата технічних наук. Назрілі питання та проблеми проголосив у своїй доповіді «Духовно-творча здібність як мета виховання» І. Д. Бех, академік АПН України, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту проблем виховання АПН України. Актуальність доповіді «Упровадження процесу проектування особистісним розвитком обдарованої дитини в загальноосвітньому навчальному закладі» В. О. Киричука, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри психології управління ЦІППО УМО АПН України, завідувача відділу проектування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини АПН України було підтверджено доповіддю про практичне застосування проектування та організацію інноваційної діяльності у навчально-виховний процес заступником начальника РУО Оболонської районної державної адміністрації м. Києва І. М. Пархоменко, кандидатом педагогічних наук. Понад 20 виступів, реплік і повідомлень прозвучало у цей день від науковців та практиків, що займаються проблемами обдарованості у нашій країні.
Другий день конференції було повністю присвячено практичним питанням проектування, управління інноваційними проектами, розвитку творчих здібностей обдарованих дітей та молоді, упровадженню інноваційних технологій у НВП.