Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання

Аспірантура
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Звіт про проведення науково-практичного онлайн семінару
Науково-практичний онлайн семінар «Адаптація обдарованих дітей у дослідницькій діяльності МАН», 14 травня 2020 року (згідно плану) відбувся на базі Спеціалізованої загальноосвітньої школи № 1 імені О. В. Суворова І–ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови міста Ізмаїл Одеської області.
Відеозапис доступно за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GaYRmymyoqY&feature=youtu.be
03.07.2020 Кількість фото: 0
Науково-практичний онлайн семінар «Адаптація обдарованих дітей у дослідницькій діяльності МАН», 14 травня 2020 року (згідно плану) відбувся на базі Спеціалізованої загальноосвітньої школи № 1 імені О. В. Суворова І–ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови міста Ізмаїл Одеської області.
Відеозапис доступно за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GaYRmymyoqY&feature=youtu.be
Метою семінару визначено - обговорення, аналіз і допомога в розв’язанні проблем адаптації обдарованих дітей у дослідницькій діяльності в освітній системі Малої академії наук України.
Семінар проведено за такими напрямами:
? психологічна підтримка та супровід обдарованих дітей у дослідницьких проєктах;
? проблеми адаптації учителя до роботи з учнями – членами МАН;
? створення освітнього середовища для учнів – членів МАН;
? педагогічні аспекти адаптації учнів – членів МАН до дослідницької діяльності.
Науковими керівниками семінару виступили:
Гальченко Максим Сергійович, кандидат філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України;
Поліщук Ірина Юріївна, кандидат хімічних наук, директор КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді»
Андросович Ксенія Анатоліївна, кандидат психологічних наук, завідувач відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України;
Ткаченко Лідія Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України.

ЧЛЕНИ ОРГКОМІТЕТУ:
Дудченко Діана Іванівна, директор Спеціалізованої загальноосвітньої школи № 1 імені О. В. Суворова І–ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови міста Ізмаїл Одеської області;
Карчина Лариса Яківна, завідувач відділу навчально-виховної роботи, керівник секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства Київської малої академії наук учнівської молоді;
Шульга Валентина Миколаївна, завідувач науково-організаційного відділу Інституту обдарованої дитини НАПН України.
ІТ модератор семінару – Дащенко Ростислав Володимирович, учитель інформатики Спеціалізованої загальноосвітньої школи № 1 імені О. В. Суворова І–ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови міста Ізмаїл Одеської області.

У заході взяло участь всього 185 учасників. З них: завідувачі секцій КМАН, центрів науково-технічної творчості, завідувачі методичних відділів обласних МАН, заступники директора з НВР, методисти, викладачі кафедр Інститутів, соціальні педагоги, учителі, практичні психологи тощо. Наукову спільноту представлено кандидатами та докторами наук, професорами.
Протягом семінару мали змогу виступити 25 учасників.
Семінар тривав понад 4 години.
У ході обговорення та дискусій учасники визнали тему науково-практичного онлайн семінару актуальною, яка потребує подальшого вивчення. Було представлено практичні розробки Інституту щодо адаптації обдарованих учнів в умовах освітнього середовища ЗЗСО. Колеги поділилися успішним досвідом та порадами щодо підготовки учнів-учасників конкурсу НЦ «МАН». Також у семінарі безпосередньо взяли участь самі учні - переможці конкурсів, з мотиваційними виступами для потенційної обдарованої молоді; поділилися своїми враженнями, здобутками та перспективами.

В результаті, були запропоновані наступні рекомендації:
- забезпечити у закладах освіти наукову та психологічну підтримку учасників конкурсів НЦ «МАН» на всіх етапах написання дослідницьких робіт;
- ознайомити педагогічний колектив з особливостями розвитку обдарованих учнів;
- забезпечити учням вільний доступ до науково-методичної літератури;
- створювати можливості використання сучасних засобів ІКТ на базі закладу освіти;
- мотивувати учнів до виконання дослідницьких проєктів;
- ознайомлення керівників з успішним досвідом колег в т.ч. іноземних, тощо.

Звіт підготувала
Андросович К.А.
(044) 481-27-11