Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогі
XІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості» відбулася 20 травня 2020 року в режимі онлайн на платформі pruffme.
20.05.2020 Кількість фото: 0
XІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості» відбулася 20 травня 2020 року в режимі онлайн на платформі pruffme.

Мета конференції: Обмін досвідом і виявлення інноваційних підходів в контексті розв’язання проблем проєктування розвитку обдарованої особистості, проведення психолого-педагогічного супроводу, підготовки педагогічних працівників для роботи з обдарованими дітьми.

Наукова тематика конференції охоплює такі проблеми (але не обмежується ними):
проєктування розвитку обдарованості учня в системі взаємодії учасників освітнього процесу;
підготовка педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми в системі післядипломної педагогічної освіти;
психологічна діагностика обдарованості;
моніторинг інтелектуального розвитку обдарованої особистості;
педагогічна підтримка науково-дослідницької діяльності учнів;
соціальна адаптація обдарованих учнів в умовах інформаційно-освітнього середовища;
психологічні та педагогічні аспекти професійного самовираження творчої особистості в умовах профілізації сучасної школи;
формування креативного мислення учасників освітнього процесу засобами інноваційних технологій.

У заході зареєстровано 461 учасник.
Список учасників за посиланням: http://ostriv.in.ua/publication/code-7E1003715DAE5