Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
14.03.2019 Cемінар для практичних психологів Бориспільський район, с.Кучаків
Інститутом обдарованої дитини НАПН України спільно із районним методичним кабінетом психологічної служби м. Борисполя 14 березня 2019 року на базі Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ст. імені гетьмана Івана Сулими проведено семінар для практичних психологів освітніх закладів району за темою: «Нова українська школа: психологічна підтримка педагогів освітнього закладу під час змін».
14.03.2019 Кількість фото: 4
З вступним словом на семінарі доповіла директор Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ст. імені гетьмана Івана Сулими Кравцова Лариса Євгеніївна з питанням «Формування інноваційного підходу у роботі вчителів закладу в умовах реалізації Концепції нової української школи».

Методист районного методичного кабінету з психологічної служби Смотрін Володимир Олександрович у виступі «Готовність до змін педагогів – одна з умов переходу до нової української школи» зупинився на визначенні понять: модернізація, реформа і зміни в освіті; типи та етапи змін, які проходять у закладах освіти та про фактори, які сповільнюють процес проведення змін, створюють опір; причини опору – економічні, соціальні, психологічні тощо.

В рамках семінару Андросович Ксенія Анатоліївна, кандидат психологічних наук, завідувач відділу Інституту обдарованої дитини НАПН України провела тренінг на тему «Профілактика емоційного виснаження педагогів освітнього закладу». Мета тренінгу – психопрофілактика психічного здоров’я педагогів; розвиток самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу, як необхідних складових здоров’я педагога. Було розглянуто стадії емоційного виснаження, рівні прояву та причини виникнення. На прикладі практичних вправ було відпрацьовано шляхи аналізу та виходу зі стану емоційного виснаження, профілактика негативних емоцій тощо.

Практичні психологи отримали необхідні навички та готовий інструментарій для підтримки учителів свого закладу.

Практичний психолог Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ст. імені гетьмана Івана Сулими Кадіна Ірина Валеріївна презентувала свій досвід роботи, робочий кабінет та ресурсно-сенсорну кімнату для роботи з дітьми та педагогами.

Під час обговорення всі учасники семінару висловили побажання продовжити участь у подібних заходах та виразили подяку адміністрації освітнього закладу за організацію та теплий прийом.