Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    дайджест
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    література
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Семінар для соціальних педагогів
19 жовтня 2016 року відбувся семінар-практикум соціальних педагогів Рожнятівського району.
Захід проходив у рамках співпраці з Івано-Франківським регіональним центром Інституту обдарованої дитини НАПН України на базі навчального корпусу Івано-Франківського ОІППО .
07.11.2016 Кількість фото: 6
Все більшої актуальності набуває питання організації системи раннього соціально-педагогічного супроводу сім’ї в системі освіти та налагодження ефективної взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства, з метою попередження негативних явищ в сім’ї, створення умов для позитивної соціалізації особистості в сімейному середовищі, забезпечення дотримання прав та інтересів дитини.
Саме цій темі був присвячений 19 жовтня 2016 року семінар-практикум соціальних педагогів Рожнятівського району, що проходив у рамках співпраці з Івано-Франківським регіональним центром Інституту обдарованої дитини НАПН України на базі навчального корпусу Івано-Франківського ОІППО .
В ході семінару Оксаною Микитин, завідувачем Центру були актуалізовані питання налагодження ефективної взаємодії в сім'ї, забезпечення дотримання основних соціально-правових потреб дитини для успішної соціальної адаптації в умовах дитячого колективу та сім'ї, задоволенню потреби дитини в розвитку й самореалізації.
Методист Рожнятівського районного методичного центру Віра Романишин підкреслила, що перший досвід соціалізації дитина отримує в сім'ї. Сім’я є своєрідною маленькою моделлю сучасного суспільства. Тому важливим є створення сприятливого психологічного комфорту в сімейному середовищі.
Пошук шляхів вирішення цих актуальних питань в роботі соціального педагога з сім’єю, а також залучення сім’ї до співпраці як активного суб’єкта соціально-педагогічної роботи було розглянуто у виступі Світлани Глібко, соціального педагога Спаської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
В практичній частині семінару соціальні педагоги мали можливість взяти участь у кінотренінгу на тему «Що посієш, те й пожнеш.. Виховання любов'ю», який провела Оксана Микитин . А під час проведення практикуму «Взаємодія «батьки-діти» у підходах коучу», розглянуто новітні форми і методи соціально-педагогічної роботи з сім’ями, проаналізовано основні проблеми , які можуть виникнути у спілкування батьків та дітей.
На семінарі – практикумі соціальні педагоги дійшли висновку, що працюючи в режимі постійних пошуків та новизни, щодо здійснення соціально-педагогічного супроводу сімей , можна досягнути мети - формування батьківської компетентності, розвитку духовних цінностей сім'ї та створення в ній безпечних,сприятливих умов для розвитку дитини.
Вдалим завершенням семінару була поїздка в духовний центр Монастир Успіння Матері Божої в с. Погоня.