Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    дайджест
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    література
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Події
Цикл семінарів «Розвивальне читання для дошкільнят»
Інститут обдарованої дитини розпочав цикл науково-практичних семінарів «Розвивальне читання для дошкільнят».
Перші майстер-класи для зацікавлених та працюючих з дітьми дошкільного віку стартували цього літа на Васильківщині, Дніпропетровський області та м. Ірпіні.
15.09.2015 Кількість фото: 12
Завідувачем сектора розвитку дошкільників Інституту обдарованої дитини НАПН України Людмилою Володимирівною Шелестовою було проведено ряд науково-практичних семінарів «Розвивальне читання для дошкільнят» для педагогів дошкільної освіти. Учасники семінарів ознайомилися із особливостями авторської методики, мета якої — не лише навчання читання, а й загальний розвиток дітей дошкільного віку: логічного мислення, дрібної моторики, збагачення словникового запасу та уявлень про навколишній світ, удосконалення навичок різних видів діяльності (малювання, конструювання, вирізання тощо). Педагоги також мали можливість переглянути відеоматеріали про особливості використання методики «Розвивальне читання» у різних вікових групах.

27 серпня 2015 року у межах засідання районного методичного об’єднання педагогічних працівників ДНЗ Васильківського району Київської області присутніх було ознайомлено із можливостями використання методики «Розвивальне читання» у старшій групі та у різновікових групах. У семінарі взяли участь близько 60 вихователів-методистів, які виявили неабияку зацікавленість розробками науковця, розповіли про досвід використання елементів цієї методики у власній діяльності. Дошкільний навчальний заклад «Золотий ключик» смт Калинівка Васильківського р-ну Київської обл. прийняв рішення про впровадження методики «Розвивальне читання» у навчально-виховний процес. Наразі діти старшої групи цього садочка уже освоюють елементарні навички читання за посібниками «Вчимося читати».

10 вересня 2015 р. у м. Павлоград Дніпропетровської обл. було проведено 2 для завідувачів, методистів та вихователів дошкільних навчальних закладів регіону та безпосередньо для педагогічного колективу ДНЗ № 8 м. Павлограда. У семінарах взяли участь більше 80 педагогів міст Павлограда, Тернівки, Першотравенська, Павлоградського району та 15 педагогів ДНЗ № 8 м. Павлограда.

За підсумками семінарів було прийнято рішення про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження методики Людмили Шелестової «Розвивальне читання» у двох дошкільних навчальних закладах: ДНЗ № 8 «Барвінок» м. Павлограда та ДНЗ № .4 «Веселка» м. Тернівки. І уже з наступного тижня 125 дітей почнуть працювати за посібниками автора «Вчимося читати». Педагогічний колектив ДНЗ № 8 «Барвінок» м. Павлограда висунув ініціативу про укладення угоди про співпрацю з Інститутом обдарованої дитини НАПН України.

Зацікавленість методикою «Розвивальне читання» виявляють не лише педагоги дошкільних навчальних закладів, а й приватних розвивальних центрів. Тому 12 вересня 2015 р. у м. Ірпінь Київської обл. відбулася зустріч педагогів Центру розвитку дитини «Абетка» та завідувача сектора розвитку дошкільників Інституту обдарованої дитини НАПН України Людмили Володимирівни Шелестової. Педагоги поділилися досвідом використання у своїй практичній діяльності авторської методики протягом трьох років, а від автора отримали відповіді на запитання щодо можливостей її використання у роботі з дітьми, які мають логопедичні проблеми, а також у процесі підготовки дітей до навчання в школі.