Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Науково-практичні семінари 2009 рік. 21.10.2009  Друк
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини АПН України

2009

Теми доповідей,статей

№ з/п Назва доповіді,статті Доповідач, дата
1. Організаційні форми підготовки учителів до роботи з обдарованими дітьми Яковина А.В.
27.01.2009
2. Індивідуалізація виховання та навчання як засіб розвитку обдарованості дітей дошкільного віку Кузьменко В.У.
03.02.2009
3. Термінологічна база в сфері обдарованості Буров О.Ю.
17.02.2009
4. Основи інноваційного розвитку Джелалі В.І.
24.02.09
5. Розвиток здібностей  учасників конкурсу МАН Сагалакова А.Б. 03.03.09
6. Структура особистості як основа психологічної класифікації здібностей і обдарованостей Рибалка В.В.
10.03.09
7. Основні напрямки діагностування та підтримки обдарованих дітей в Росії Кільдяшова І.О.
17.03.09
8. Комплексна особистісна діагностика: становлення методу Тименко В.П.
08.04.2009
9. Проблема обдарованості в цивілізаційному вимірі Шморгун О.О.
14.04.09
10. Шкільна система Німеччини – як шлях до розвитку обдарованої дитини Волик В.В.
21.04.09
11. Наукова творчість як фактор соціалізації особистості юних дослідників в МАН України Ковбасенко Л.І.
28.04.09
12. Творчий процес в колізіях історичного часу. Курбатов С.В.
05.05.09
13. Технології виховної роботи з обдарованими дітьми Єнотаєва Л.Є.
12.05.09
14. Творчість в умовах епохи Постмодерну Ліпін М.В.
19.05.09
15. Наукова творчість та участь учнів у міжнародних наукових програмах Поліхун Н.І.
Буров О.Ю.
26.05.09
16. Творчість. Ідентичність. Визнання. Ільїна Г.В.
02.06.09
17. Формування художнього сприйняття молодших школярів засобами комплексної взаємодії мистецтв Аніщенко Н.В.
16.06.09
18. Творчість і обдарованість. Козловський В.П.
15.09.09
19. Визначення поняття “обдарованість” Титов В.М.
29.09.09
20. Сервер підтримки навчальної взаємодії – технологічна платформа побудови інформаційно-розвивального середовища Стрижак О.Є.
06.10.09
21. Інтернет технології та обдарована дитина Сухий О.Л.
Онопченко Г.В.
13.10.09
22. Стратегії і методи технічної творчості Туров М.П.
20.10.09
23. Розвиток комунікативної компетентності вчителя до взаємодії з обдарованими дітьми Єнотаєва Л.Є.
27.10.09
24. Влада та креативність як способи реалізації еліт. Ліпін М.В.
03.11.09
25. Фінська система освіти: модель ефективних реформ Міленіна М.М.
10.11.09
26. Медико-психологічні дослідження обдарованих дітей: планування експерименту Поліхун Н.І.
Руденко С.А.
Буров О.Ю.
17.11.09
27. Психологічний супровід науково-дослідної роботи обдарованих старшокласників в умовах МАН Русова В.В.
24.11.09
28. Об'єктивний метод Б.Й.Цуканова з визначення типу темпераменту як сукупності психодинамічних задатків розвитку і самоактуалізації творчо обдарованої особистості Рибалка В.В.
01.12.09
29. Проблема типології національної свідомості в освітньому процесі та її зв'язок з формуванням обдарованості дітей Шморгун
08.12.09
30. Генна інженерія: обдарованість на замовлення. Ялі М.В.
15.12.09
31. Критерії обдарованості: вибір методичної бази Буров О.Ю.
Перцев М.А.
22.12.09
32. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання особистості. Аніщенко Н.В.
29.12.09
Переглядів 5605 · Друк