Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Методологічний семінар «Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти» 22.11.2021  Друк

Напрями роботи семінару:

  • Методологічні, теоретичні та прикладні проблеми дослідження феномена обдарованості
  • Ідентифікація обдарованості дітей та молоді на різних рівнях освіти
  • Розвиток, підтримка і супровід обдарованих дітей та молоді у сім’ях і закладах освіти
  • Освітні та інформаційно-цифрові технології в роботі з обдарованими дітьми та молоддю
  • Психолого-педагогічна підготовка педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми та молоддю

Список учасників що отримали сертифікати_МС_18-20 11 21

ПРОГРАМА методологічного семінару

МАТЕРІАЛИ методологічного семінару

ПРЕЗЕНТАЦІЇ

«Теоретико-методологічні та прикладні засади розвитку обдарованої особистості» Гальченко М.

«Розвиток наукового таланту нобелівських лауреатів під час їх дитинства і підліткового віку» Шавініна Л.

«Ціннісне самовизначення і ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі» Музика О.

«Результати міжнародних олімпіад учнів як відображення тенденцій роботи з обдарованою молоддю» Кремінський Б.

«Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції» Гандзілевська Г., Тимощук Є., Ратінська О.

«Ідентифікація обдарованості учнів у закладі освіти» Гожа Л.

«Використання цифрових технологій у роботі з обдарованою молоддю» Дубініна О.

«Інноваційний вимір обдарованості» Жук М.

«Штучний інтелект як сингулярність та біфуркація людства. Проблема універсалізації мислення» Сосницький О.

Переглядів 377 · Друк