Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Міжнародна науково-практична онлайн конференція «Наукова освіта: традиція і сучасність» 02.11.2021  Друк

28 жовтня 2021 року, в режимі онлайн на платформі Zoom,було проведено Міжнародну науково-практичну онлайн конференцію «Наукова освіта: традиція і сучасність». 

90 учасників конференції виступили з доповідями (в тому числі 16 учасників – на пленарному засіданні та 74 – на секційних засіданнях). Загалом у роботі конференції взяло участь 277 учасників: від співорганізаторів – наукові працівники Інституту обдарованої дитини НАПН України та Національного центру «Мала академія наук України» (в тому числі і регіональних центрів), представники Київського університету банківської справи, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київського академічного університету; серед учасників конференції – науковці інститутів Національної академії педагогічних наук України, науково-педагогічні працівники інститутів (академій) післядипломної педагогічної освіти, департаментів освіти і науки, методисти районних (міських) відділів освіти; керівники (заступники) закладів загальної середньої освіти; педагоги та психологи закладів загальної середньої освіти; представники державних закладів вищої освіти України, аспіранти, магістри, здобувачі, студенти; працівники навчальних і розвивальних центрів; автори оригінальних навчальних і виховних методик з роботи з обдарованими дітьми.

Основні питання, які обговорювалися:

  • світові тренди наукової освіти в сучасному суспільстві;
  • місце та значення науки для освіти інформаційного світу;
  • дискурс наукової освіти: принципи, вихідні ідеї, межі;
  • нігілізм сцієнтизму VS гуманізм освіти: ціна і цінності наукової освіти;
  • чи може освіта бути науковою в умовах пандемії?
  • «Спільнота дослідників» як фундаментальний принцип розвитку наукової освіти;
  • яка освіта потрібна для формування творчого мислення?

Результативність заходу:

Видано програму роботи конференції та збірник наукових праць (Наукова освіта: традиція і сучасність) : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн конференції, (Київ, 03 черв. 2021 р.). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. – 192 с.) у якому опубліковано 61 стаття та тез доповідей учасників конференції.

Проведено пленарне засідання, на якому заслухано та обговорено ключові доповіді: «Учнівській молоді науково про науку», «Дискурс знання в концепції постправди», «Спільнота як простір конституювання людської суб’єктності», «Використання сучасних інноваційних технологій та інтернет ресурсів у процесі навчання майбутніх перекладачів», «Підготовка майбутніх педагогів до впровадження європейського досвіду формування soft skills дітей дошкільного віку та учнів початкової школи засобами театральної діяльності (в рамках проекту Єразмус+ 620252-EPP- 1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE)», «Ціннісні орієнтири сучасної освіти», «Розвиток творчого мислення особистості в освітньому процесі», «Науковий метод як інструмент для формування критичного мислення та прийняття рішень», «Формування дослідницьких компетентностей здобувачів освіти як протидія  кліпового мислення», «Формування критичного мислення старшокласників», «Використання сучасних трендів в умовах цифровізації освітнього процесу як чинник розвитку духовності особистості», «Формування творчого мислення у школярів на уроках інформатики», «Використання інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивної освіти в Житомирському професійному ліцеї Житомирської обласної ради», «Використання інтернет ресурсів та технологій в методичній роботі наукового ліцею», «Самореалізація обдарованих учнів в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти у сільській місцевості», «Яка освіта потрібна для формування творчого мислення обдарованої дитини (з досвіду роботи)».

Організовано та забезпечено онлайн роботу двох секцій:

  1. «Світові тренди наукової освіти в сучасному суспільстві», керівник секції – Ільїн Володимир Васильович, доктор філософських наук, професор, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка, завідувач відділу філософсько-методологічних проблем інноваційного розвитку людини Інституту обдарованої дитини НАПН України;
  2. «Яка освіта потрібна для формування творчого мислення?», керівник секції – Ліпін Микола Вікторович, доктор філософських наук, доцент, провідний науковий співробітник відділу філософсько-методологічних проблем інноваційного розвитку людини Інституту обдарованої дитини НАПН України.

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ

СПИСОК УЧАСНИКІВ, що отримали сертифікати

ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Використання сучасних інноваційних технологій і інтернет ресурсів у процесі навчання майбутніх перекладачів. Бідненко Н.

Використання інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивної освіти в Житомирському професійному ліцеї  Житомирської обласної ради. Жидецька О.

Підготовка майбутніх педагогів до впровадження європейського досвіду формування soft skills дітей дошкільного віку та учнів початкової школи засобами театральної діяльності. Жовнич О.

Використання інтернет ресурсів та технологій в методичній роботі наукового ліцею. Ланкіна В.

Науковий метод як інструмент для формування критичного мислення та прийняття рішень. Попельницька О.

Використання сучасних  трендів в умовах цифровізації освітнього процесу як чинник  розвитку  духовності особистості.  Москальова А., Усар Г.

Переглядів 89 · Друк