Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «ОБДАРОВАНІ ДІТИ – СКАРБ НАЦІЇ» 25.08.2021  Друк

18–22 серпня 2021 року, за організації Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Кафедри UNESCO з наукової освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Інститутом обдарованої дитини НАПН України проведено ІІ Міжнародну науково-практичну онлайн-конференцію «ОБДАРОВАНІ ДІТИ – СКАРБ НАЦІЇ!».

До участі у заході зареєструвалось – 955 учасників:

  • вчені Національної академії наук України та галузевих академій
  • викладачі закладів вищої освіти
  • керівники та представники обласних і районних управлінь освіти
  • інститутів післядипломної освіти
  • представники адміністрації, учителі, класні керівники, психологи
  • соціальні педагоги, керівники гуртків закладів загальної середньої освіти
  • працівники закладів дошкільної освіти і центрів раннього розвитку дитини
  • студенти та аспіранти

Карта учасників охопила усі регіони України. Найбільшу активність виявили:
Дніпропетровська область – понад 18 % учасників, Київська область – 9,5% учасників та м. Київ – 8,5 % відповідно, а також Запорізька область – майже 8%.

З мотиваційними промовами та вітальними словами до учасників конференції звернулися:

   Кремень Василь Григорович, доктор філософських наук, професор, академік НАН України, академік НАПН України, Президент Національної академії педагогічних наук України;
   Довгий Станіслав Олексійович, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАН України, академік НАПН України, Президент Національного центру «Мала академія наук України»;
   Кононенко Юрій Григорович, начальник головного управління загальної, середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України;
   Чижевський Борис Григорович, кандидат педагогічних наук, доцент, керівник секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій;
   Жан-Поль Нґоме Абьяґа, радник генерального директора UNESCO;
   Ляшенко Олександр Іванович, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти  Національної академії педагогічних наук України;
   Гальченко Максим Сергійович, доктор філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України.

В програмі конференції проведено пленарне засідання та організовано роботу шести секцій:

  1. Сучасні наукові тенденції дослідження проблем обдарованості
  2. Діагностика, прогнозування та проєктування та підтримка розвитку обдарованої особистості
  3. Психолого-педагогічний супровід самовизначення та самореалізації обдарованих учнів
  4. Наукова освіта: теорія, практика, інновації
  5. Технології розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку
  6. Підготовка фахівців до роботи з обдарованими дітьми та молоддю

В практичній частині проведено 12 науково-практичних заходів: майстер-класи, вебінари, тренінги, семінар та засідання круглого столу «Глосарій з наукової освіти: базові і надбудовні терміни та їх тлумачення крізь призму цільового призначення».

Підготовлено до друку збірник матеріалів, у якому розміщено 134 публікації наукового і практичного досвіду учасників конференції.

ПРОГРАМА

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Список учасників що отримали сертифікати

Переглядів 701 · Друк