Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    результати
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес
    Акредитація ОНП 011

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Навігація
Вченим
наукова тематика
заходи та семінари
результати
виконані програми
анонси та новини
аpхів новин
електрона бібліотека
видання
семінари та тренінги
методичне забезпечення
АСПІРАНТУРА
про аспірантуру
вступ до аспірантури
нормативні документи
освітній процес
Акредитація ОНП 011
Педагогам та психологам
консалтинговий центр
перелік базових шкіл
регіональна система
МАН

Документи ІОД
наукова тематика
Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Матеріали онлайн-семінару «Підтримка та супровід професійного самовизначення обдарованих учнів у сучасному інформаційно-освітньому просторі» 31.05.2021  Друк

31 травня 2021 року на платформі Zoom було проведено Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «Підтримка та супровід професійного самовизначення обдарованих учнів у сучасному інформаційно-освітньому просторі».

Мета семінару – обговорення актуальних наукових і практичних проблем підтримки та супроводу професійного самовизначення обдарованих учнів.

Учасники семінару активно долучилися до обміну досвідом з проблем теорії та практики психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення обдарованої особистості за такими основними напрямками:

  • основні тенденції та сучасні підходи до ідентифікації обдарованих учнів;
  • підходи до організації профорієнтаційного обстеження обдарованих учнів та учнівського загалу: тестові та нетестові методи;
  • професійне самовизначення та саморозвиток обдарованої особистості;
  • психолого-педагогічний супровід профільного навчання.

Учасниками семінару позитивно оцінено можливість продуктивного професійного спілкування з теми супроводу професійного самовизначення обдарованих учнів. За результатами обговорення актуалізовано значущість цілеспрямованої профорієнтаційної роботи закладів освіти усіх рівнів.

Спікери в своїх доповідях зробили акцент на динаміці концептуальних уявлень про супровід професійного самовизначення особистості в умовах постіндустріальних змін, а також зміщенні фокусу професійної орієнтації – із забезпечення ринку праці необхідними спеціалістами на забезпечення самореалізації особистості, що потребує підготовки відповідного науково-методичного забезпечення для діагностування та супроводу професійного самовизначення учнів у сучасних умовах, вдосконалення змісту, форм та методів професійної орієнтації.

Під час обговорення учасники семінару наголошували, що не варто розраховувати на ефективність профорієнтаційної роботи, працюючи в традиційній парадигмі, та зауважили про необхідність переходу від професійної орієнтації до системного супроводу самовизначення особистості.

Жваву дискусію викликали проблеми системного забезпечення профорієнтаційного супроводу професійного самовизначення особистості, а також супроводу вибору життєвого шляху дітьми з особливими освітніми потребами.

У доповідях учасників семінару були відображені основні тенденції та проблеми супроводу професійного самовизначення, а також запропоновано шляхи їх вирішення.

У заході зареєстрован 351 учасник. 

ПРОГРАМА

СПИСОК УЧАСНИКІВ

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

Тименко В.П. Психолого-педагогічний супровід профільного навчання з дизайну

Бєльська Н.А. Можливості застосування анкети-опитувальника «Шкільний термометр» для первинної диференціації академічної, інтелектуальної та творчої  обдарованості

Мельник М.Ю. Професійне самовизначення та розвиток у професії обдарованої особистості

Бєляєва К.Ю. Створення умов для розвитку здібностей обдарованих вихованців у закладі загальної середньої освіти

Новогородська М.М. Світовий огляд проблеми залежності від віртуального середовища серед обдарованих підлітків та їх однолітків

Шевенко А.М. Прзентація  програми професійного самовизначення  та особистісного зростання учнівської молод

Переглядів 467 · Друк