Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

АСПІРАНТУРА
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Педагогам та психологам
    консалтинговий центр
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Результати 1 етапу ІX-ого Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень» 19.03.2021  Друк

Підведено проміжні підсумки 1 етапу  ІX-ого Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень». 

Головна мета конкурсу – створення умов для творчої самореалізації освітян, поширення їх інноваційного досвіду щодо упровадження в практику особистісно-орієнтованих, практико спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді, ідей STEM освіти та спеціалізованої освіти наукового спрямування; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах і в державі в цілому.

Основні завдання конкурсу:

  • виявлення досвіду кращих педагогів, які ефективно використовують інноваційні форми і методи роботи з обдарованими дітьми та молоддю зокрема з освітнього напряму STEM та спеціалізованої освіти наукового спрямування;
  • популяризація педагогічних здобутків педагогів-новаторів та інших учасників освітнього процесу;
  • створення інформаційного освітнього простору, поповнення банку інноваційних робіт педагогів, спрямованих на розвиток особистості учня;
  • організація методичної підтримки учасників освітнього процесу з питань виявлення, розвитку та підтримки обдарованих дітей та молоді.

СЕРТИФІКАТИ

Переглядів 66 · Друк