Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    видання

Аспірантура
    про аспірантуру
    вступ до аспірантури
    нормативні документи
    освітній процес

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
XІІ Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави» 22.08.2019  Друк

1–8 липня 2019 р. поблизу міста Чорноморськ відбулася XІІ Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави».

Основними напрямами роботи конференції були:

  • сучасні наукові концепції та підходи до вивчення обдарованості особистості;
  • інноваційні проекти, програми і технології розвитку й освіти обдарованих дітей і молоді;
  • формування компетентностей обдарованої особистості в умовах Нової української школи;
  • діагностика, прогнозування та проектування розвитку обдарованості особистості;
  • підготовка фахівців для роботи з обдарованими дітьми та молоддю;
  • технології розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку;
  • супровід і підтримка розвитку обдарованої особистості й особливості формування в неї успішних життєвих стратегій.

У роботі конференції взяли участь понад 143 учасника, серед них: відомі вчені, наукові працівники Інституту обдарованої дитини НАПН України та Національного центру «Мала академія наук України», зокрема регіональних територіальних відділень; співробітники наукових установ НАПН України та МОН України; представники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти; керівники та методисти обласних, районних і міських відділів освіти; учителі, класні керівники, психологи, соціальні педагоги, керівники гуртків закладів загальної середньої освіти та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форм власності; працівники дошкільних навчальних закладів і центрів раннього розвитку дитини; студенти та аспіранти ЗВО.

В ПРАКТИЧНІЙ ЧАСТИНІ КОНФЕРЕНЦІЇ ПРОВЕДЕНО:

Панельну дискусію «Система Люстра - формування цілісного портрету особистості»

Ведучі:

Тревор Дж. Теббс, професор Кеслтонського державного коледжу (Вермонт, США), редактор Міжнародного журналу обдарованих і талановитих (GTI) при Світовій раді з питань обдарованих і талановитих дітей (WCGTC); консультант в освітній психології та психотерапії

Гальченко Максим Сергійович, кандидат філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України

Науково-практичний семінар

«Наукова освіта: від теорії до практики»

Ведуча:

Поліхун Наталія Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу підтримки обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України

4 практичні заняття за програмою
«Виявлення та активізація особистісно-професійного ресурсу вчителя»

Автор та ведуча:

Шевенко Алла Миколаївна, молодший науковий співробітник відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України

  1. «Індивідуально-типологічні особливості як базовий ресурс особистості»
  2. «Саморозвиток особистості – сходинка до самоактуалізації»
  3.  «Досвід вчителя як професійний ресурс»
  4. «Переваги позитивного мислення. Позитивне мислення як запобіжник емоційної напруги вчителя»

Практичний воркшоп «Підвищення мотивації учнів в проектному навчанні»

Ведуча:

Панасенко Наталія Мирославівна, аспірант Інституту обдарованої дитини НАПН України

Авторську методичну студію «Новій українській школі – нові форми уроків!»
(Новаторські типи уроків для розвитку компетентностей обдарованої особистості)

Богосвятська Анна-Марія Іванівна, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри гуманітарної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

Шість тренінгів:

  1. «Розвиток креативності» (Ковальова Оксана Анатоліївна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  2. «Профілактика булінгу в закладах освіти» (Єнотаєва Людмила Євгеніївна, психолог вищої категорії, методист, співробітник Національного центру «Мала академія наук України», сертифікований гештальттерапевт, казкотерапевт)
  3. «Дизайн-мислення – методика для створення інновацій» (Ковальова Оксана Анатоліївна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  4. «Методики наукової освіти для розвитку ключових компетентностей учнів» (Малиношевська Альона Василівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  5. «Профілактика емоційного виснаження педагогів,що працюють з обдарованими учнями» (Андросович Ксенія Анатоліївна, кандидат психологічних наук, завідувач відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  6. «Розвиток соціально-комунікативної компетентності» (Ковальова Оксана Анатоліївна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України)

десять майстер-класів:

  1. «Профорієнтація обдарованих дітей: проблеми, принципи, моделі» (Бєльська Наталія Анатоліївна, старший науковий співробітник відділу діагностики Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  2. «Словесна імпровізація: навчаємося та навчаємо» (Шевченко Ірина Миколаївна, завідувач відділу інструктивно-методичної роботи Національного центру «Мала академія наук України»)
  3. «Використання інтернет-ресурсів в роботі з обдарованими учнями» (Потієнко Валентина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, учитель інформатики Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
  4. «Засоби активізації творчих здібностей обдарованої молоді» (Найдьонова Любов Михайлівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  5. Використання діагностичної методики потенційних навчальних навичок учнів основної школи (Бурдельна Євгенія Андріївна, аспірант, молодший науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  6. «Виготовлення авторських українських повітряних зміїв, що сприяють розвитку сприйняття в підростаючого покоління» (Звірик Олексій Павлович, кандидат психологічних наук, голова міської дитячої громадської організації «Асоціація повітряних зміїв» міста Херсон
  7. «Підготовка команди переможців – учасників міжнародних конкурсів юних дослідників» (Поліхун Наталія Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу підтримки обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  8. «Модифікована методика вивчення креативності
    за методом Ф. Вільямса та загальні принципи створення тестів для вимірювання дивергентного мислення»
    (Бєльська Наталія Анатоліївна, старший науковий співробітник відділу діагностики Інституту обдарованої дитини НАПН України)
  9. «Джерело моєї сили», спрямований на профілактику емоційного виснаження педагогів, актуалізацію внутрішніх ресурсів особистості (Сидоренко Наталія Юріївна, спеціаліст вищої категорії, відмінник освіти, практичний психолог КЗ Сумської обласної ради – обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю)
  10. «Вияв арифметичної обдарованості» (Звірик Олексій Павлович, кандидат психологічних наук, голова міської дитячої громадської організації «Асоціація повітряних зміїв» міста Херсон)

Та дві презентації:

  1. «Впровадження інноваційного навчального середовища в початковій школі – показник педмайстерності вчителя» (Войтенко Олена Олександрівна, учитель-методист, учитель початкових класів вищої категорії Лиманського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І–ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» № 1 Лиманської міської ради Донецької області)
  2. «Проект з наукової освіти, спрямований на соціально-психологічну підтримку одарованих учнів» (Найдьонова Любов Михайлівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України)

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ

ПРОГРАМА

ПЛЕНАРНІ ДОПОВІДІ (ПРЕЗЕНТАЦІЇ)

«Від цифрової освіти і науки до відкритої науки і освіти». Камишин В.В.

«Чи є схильність до шахрайства вадою, або про нетипові форми обдарованості». Міленіна М.М.

«Креативна епоха. Як вижити у VUСA-світі». Ковальова О. А.

«Принципи здоров’я: прийняття життя без спротиву». Бондаренко Н.Б.

«Критичне та творче мислення в розвитку творчості учнів». Жидкова Н.М.

«Організація позаурочної роботи з обдарованими учнями під час канікул». Потієнко В. О.

«Відкриті» питання психології обдарованості (теорія та практика)». Бєльська Н.А.

СЕКЦІЯ 1. СУЧАСНІ НАУКОВІ КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

«Дослідження у науковій освіті: виклики наукометрії». Свириденко Д.Б.

«Особливості психологічного захисту обдарованих старшокласників»». Бєльська Н.А.

СЕКЦІЯ 2. ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ, ПРОГРАМИ, ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ ДІАГНОСТИКИ, ПРОЕКТУВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ТА ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ І МОЛОДІ

«Особистісний розвиток обдарованих дітей в системі проектного управління освітнім середовищем». Киричук В.О.

НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР

«Наукова освіта: від теорії до практики». Поліхун Н.І.

СЕКЦІЯ 3. СУЧАСНІ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ТА ПІДТРИМКА ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

«Соціалізація обдарованої особистості в умовах інформаційного суспільства». Андросович К.А.

«Формування компетентностей обдарованої особистості в умовах Нової української школи: річний досвід роботи». Білоус О.І.

«Cупровід і підтримка розвитку обдарованих учнів в умовах закладу загальної середньої освіти». Голота О.В.

ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ, ПРАКТИЧНІ  ВОРКШОПИ, ТРЕНІНГИ, МАЙСТЕР-КЛАСИ

«Модель STEM–навчання  учнів в інноваційному освітньому просторі ліцею». Чаговець Б.М.

Практичне заняття «Дослідницький STEM проект «Таємниці зеленого листка». Поліхун Н.І.

Переглядів 1177 · Друк