Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Науково-практичні семінари 2015 (щовівторка) 24.12.2015  Друк

НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини НАПН України
2015
Теми доповідей

№ з/п

Назва доповіді дата
1 Основні етапи здобуття Європейського диплому освіти обдарованих  «ECHA»

10.02.2015

2

Проектування освітньо-інформаційної ідентифікації обдарованих дітей

03.03.2015
3

Обдаровність як атрибут розумної поведінки.

31.03.2015
4

Формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників

21.04.2015
5

Дидактичні засоби розвитку лінгвістичної обдарованості учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (кінець XX – початок XXI)

28.04.2015
6

Цільові орієнтири освітніх проектів і програм Європейського Союзу у галузі загальної середньої освіти (1999-2012 рр.)

12.05.2015
7

Інтелектуальний розвиток старшокласників в умовах диференційованого навчання (за результатами моніторингового дослідження)

26.05.2015
8

Організація навчання обдарованих дітей у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України ХХ століття

02.06.2015
9

Генеза методів  активного навчання обдарованих учнів в теорії та практиці  вітчизняної педагогічної науки (60-ті рр. ХХ поч. ХХІ ст.)
Формування екологічної культури старшокласників у процесі виробничого навчання у другій половині  ХХ ст.
Особливості розвитку соціально-комунікативної компетентності підлітків у процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу

16.06.2015
10

Пошук грантів на наукові дослідження та  реалізацію проектів за їхніми результатами - вимога нашого часу.

30.06.2015
11

Реалізація проектного підходу в науковій діяльності в рамках семінару «Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості учня»

15.09.2015
12

Науково-методичні засади особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників

06.10.2015
13

Науково-методичні основи розвитку інтелектуально обдарованої особистості в інформа-ційному просторі

13.10.2015
14

Науково-методичні засади діагностики естетичної обдарованості дітей дошкільного і шкільного віку

20.10.2015
15

Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі взаємодії учасників навчально-виховного процесу

03.11.2015
16

Науково-методичні засади підтримки обдарованих дітей, схильних до дослідницької діяльності

10.11.2015
17

Критичне мислення як чинник розвитку обдарованої людини в сучасних трансформаціях соціокультурних цінностей

17.11.2015
18

Науково-методичні основи створення соціально-інформаційних систем для розвитку обдарованої дитини

24.11.2015
19 Розвиток соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів початкової та основної школи

01.12.2015

 

20

Звіт з наукової діяльності Інституту обдарованої дитини НАПН України

22.12.2015

 

Переглядів 2462 · Друк