№ з/п |
Назва доповіді |
Дата |
1. |
Психологія мовчання та мовного самовираження у формі звучання творчо обдарованої особистості (аналіз даних з проблеми) |
15.01.2013 |
2. |
«Проект «Тео-Пракс» для молодих талантів у сфері підтримки технічної творчості та знань природничих наук в Німеччині»
|
22.01.2013 |
3. |
Особливості науково-практичної діяльності кабінету психолого-педагогічного консультування |
05.02.2013 |
4. |
Ілюзія про реальність або як зберегти вміння бути живим (залишатись інтелектуально активним і т.д.) |
12.02.2013 |
5. |
Формування інтелектуальних якостей обдарованої особистості старшого дошкільника на матеріалі володіння грою
в шахи. |
26.02.2013 |
6. |
Формування комунікативної компетентності обдарованих старшокласників з використанням інформаційних технологій |
05.03.2013 |
7. |
Проблема обдарованості в контексті розвитку людини |
12.03.2013 |
8. |
Проблеми діагностики художньо-творчої обдарованості дітей та молоді |
19.03.2013 |
9. |
Академічна обдарованість: медико-психолого-педагогічні аспекти |
02.04.2013 |
10. |
Науково-методичні основи розвитку інтелектуально обдарованої особистості в інформаційному просторі |
09.04.2013 |
11. |
Використання ігрових методів у роботі вихователів ДНЗ |
16.04.2013 |
12. |
Теоретичний аналіз діагностики естетичної обдарованості підлітків |
30.04.2013 |
13. |
Вивчення та результати впровадження авторської програми: «Я створюю книги – розвиваю мовленнєву творчість та удосконалюю рідну/іноземну мову»» |
14.05.2013 |
14. |
Авторська педагогічна система профільного, природничо-наукового, креативного навчання обдарованих учнів старшої школи |
21.05.2013 |
15. |
Науково-методичні засади особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників |
28.05. 2013 |
16. |
Мережеві технології у підготовці обдарованих дітей до дослідницької діяльності. |
04.06.2013 |
17. |
Проблеми соціально-педагогічного проектування особистісного розвитку обдарованої дитини
|
11.06.2013 |
18. |
Творчість і обдарованість у системно-синергетичному вимірі. |
18.06.2013 |
19. |
Методологічні засади психолого-педагогічного вивчення проблеми обдарованості молоді |
08.10.2013 |
20. |
Психологічна готовність до дослідницької діяльності
(схильність до дослідницької діяльності як один з критеріїв готовності) |
15.10.2013 |
21. |
Вплив якості харчування на стан здоров»я та психолого – педагогічний розвиток дітей в процесі навчання |
22.10.2013 |
22. |
Взаємодія учасників навчального процесу в інформаційному середовищі Всеукраїнського порталу «Острів знань» |
29.10.2013 |
23. |
Поза простором та часом |
05.11.2013 |
24. |
Особистісно-компетентнісний підхід до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників
|
12.11.2013 |
25. |
Змістові пріоритети професійної підготовки майбутніх психологів до роботи з обдарованими дітьми"
Методичні особливості підготовки вихователів ДНЗ до роботи з обдарованими дітьми
|
19.11.2013 |
26. |
Вплив інформаційного середовища на розвиток обдарованої особистості
|
26.11.2013 |
27. |
Діюча модель супроводу обдарованості в юнацькому віці
|
03.12.2013 |
28. |
Звіт керівника установи "Діяльність Інституту обдарованої дитини НАПН України в 2013 році і перспективи розвитку" |
17.12.2013 |
29. |
Творчий аспект інтелектуальної діяльності |
24.12.2013 |