Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Науково-практичні семінари 2013 (щовівторка) 26.11.2013  Друк

НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини НАПН України
2013
Теми доповідей

№ з/п Назва доповіді Дата
1. Психологія мовчання та мовного самовираження у формі звучання творчо обдарованої особистості (аналіз даних з проблеми)   15.01.2013
2. «Проект «Тео-Пракс» для молодих талантів у сфері підтримки технічної творчості та знань природничих наук в Німеччині»
  
 22.01.2013
3. Особливості науково-практичної діяльності кабінету психолого-педагогічного консультування     05.02.2013
4. Ілюзія про реальність або як зберегти вміння бути живим (залишатись інтелектуально активним і т.д.)    12.02.2013
5. Формування інтелектуальних якостей обдарованої особистості старшого дошкільника на матеріалі володіння грою
в шахи.   
26.02.2013
6. Формування комунікативної компетентності обдарованих старшокласників з використанням інформаційних технологій     05.03.2013
7. Проблема обдарованості в контексті розвитку людини    12.03.2013
8. Проблеми діагностики художньо-творчої обдарованості дітей та молоді    19.03.2013
9. Академічна обдарованість: медико-психолого-педагогічні аспекти    02.04.2013
10. Науково-методичні основи розвитку інтелектуально обдарованої особистості в інформаційному просторі     09.04.2013
11. Використання ігрових методів у роботі вихователів ДНЗ    16.04.2013
12. Теоретичний аналіз діагностики естетичної обдарованості підлітків     30.04.2013
13. Вивчення та результати впровадження авторської програми: «Я створюю книги – розвиваю мовленнєву творчість та удосконалюю рідну/іноземну мову»»    14.05.2013
14. Авторська педагогічна система профільного, природничо-наукового, креативного навчання обдарованих учнів старшої школи    21.05.2013
15. Науково-методичні засади особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників    28.05. 2013
16. Мережеві технології у підготовці обдарованих дітей до дослідницької діяльності.    04.06.2013
17.

Проблеми соціально-педагогічного проектування особистісного розвитку обдарованої дитини 

11.06.2013
18. Творчість і обдарованість у системно-синергетичному вимірі.    18.06.2013
19. Методологічні засади психолого-педагогічного вивчення проблеми обдарованості молоді    08.10.2013
20. Психологічна готовність до дослідницької діяльності
(схильність до дослідницької діяльності як один з критеріїв готовності)   
15.10.2013
21. Вплив якості харчування на стан здоров»я та психолого – педагогічний розвиток дітей в процесі навчання    22.10.2013
22. Взаємодія учасників навчального процесу в інформаційному середовищі Всеукраїнського порталу «Острів знань»    29.10.2013
23. Поза простором та часом    05.11.2013
24. Особистісно-компетентнісний підхід до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників
   
12.11.2013
25.

Змістові пріоритети професійної підготовки майбутніх психологів до роботи з обдарованими дітьми"

Методичні особливості підготовки вихователів ДНЗ до роботи з обдарованими дітьми
   

19.11.2013
26. Вплив інформаційного середовища на розвиток обдарованої особистості  
   
26.11.2013
27. Діюча модель супроводу обдарованості в юнацькому віці
   
03.12.2013
28. Звіт керівника установи "Діяльність Інституту обдарованої дитини НАПН України в 2013 році і перспективи розвитку" 17.12.2013
29. Творчий аспект інтелектуальної діяльності 24.12.2013
Переглядів 4323 · Друк