№ 3/п |
Назва семінару |
Дата проведення
|
1. |
Мозковий штурм та його використання у винахідництві |
17.01.2012 |
2. |
Методи навчання, спрямовані на організацію соціальної взаємодії та розвиток соціальної компетентності учасників навчально-виховного процесу |
24.01.2012 |
3. |
Діяльність чартерної школи для обдарованих дітей “Вестмаунт” (провінція Альберта, Канада
|
31.01.2012 |
4. |
3 П діагноз - основа системи проектування розвитку дитини в умовах загальноосвітнього навчального закладу |
07.02.2012 |
5. |
Синергетика як методологічна основа формування особистості. |
14.02.2012 |
6. |
Компетентнісний аспект супроводу обдарованої дитини |
21.02.2012 |
7. |
Модель правового регулювання надання спеціальних освітніх послуг обдарованим дітям |
06.03.2012 |
8. |
Міжнародний інтернет-семінар «"Проблеми обдарованості учнів". Геній. Талант. Обдарованість.» спільно з колегами з м. Ростов-на-Дону |
27.03.2012 |
9. |
Організація роботи з обдарованими дітьми в навчальному закладі на засадах проектно-модульного планування. |
03.04.2012 |
10. |
Когнітивні технології в освіті: синергетичний аспект |
17.04.2012 |
11. |
Роль сім'ї у формуванні та розвитку обдарованої дитини |
24.04.2012 |
12. |
Шкільна освіта в галузі природничих і математичних дисциплін, що базується на допитливості та дослідженні.Досвід міжнародного проекту «Fibonacci» |
15.05.2012
|
13. |
Виховний простір позашкільного навчального закладу як чинник соціалізації дітей та молоді
|
22.05.2012 |
14. |
Розвиток творчого мислення у дітей раннього віку через дрібну моторику та уяву
|
29.05.2012 |
15. |
Зарубіжні мережеві ресурси з підтримки розвитку обдарованості |
12.06.2012
|
16. |
Професійне самовизначення: історичний аспект |
19.06.2012 |
17.
|
Впровадження «Проекту Фібоначчі» на прикладі Естонії |
26.06.2012
|
18. |
Giftedness 2012: «Виховуюємо талант, підвищуємо потенціал» |
04.09.2012 |
19. |
Організаційно-методичні основи колективного формування інформаційного середовища для обдарованих дітей на прикладі освітнього порталу «Острів знань»
|
11.09.2012 |
20. |
Оптимізація навчальної діяльності обдарованих та талановитих дітей |
02.10.2012 |
21. |
Синергетичні виміри творчості. |
09.10.2012 |
22.
|
Психофизический аспект в развитии одаренности и ПФ-стимуляция достижений (на примерах выдающихся личностей) |
16.10.2012 |
23. |
Особливості формування дослідницьких здібностей в підлітковому віці |
30.10.2012 |
24.
|
Определение методологических основ для проектирования стратегий жизни одаренной личности |
06.11.2012
|
25. |
Розвиток обдарованості дітей та підлітків засобами тренінгової взаємодії з метою активізації розумової діяльності |
13.11.2012 |
26. |
Професійне самовизначення обдарованих старшокласників. |
20.11.2012 |
27. |
Креативна складова індивідуальної синергії |
27.11.2012 |
28. |
Особливості освіти обдарованих в Німеччині |
04.12.2012 |
29. |
Проект ТеоПракс («TheoPrax») в Німеччині як приклад суспільно-корпоративної відповідальності економіки в освіті обдарованих школярів (міжнародний on-line семінар з представниками Німеччини)
|
11.12.2012 |
30. |
Законопроект «Про освіту обдарованих дітей» |
18.12.2012
|
31. |
Сучасні досягнення науки у вирішенні проблем обдарованості
|
25.12.2012
|