Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Науково-практичні семінари 2012 року 20.12.2012  Друк
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини НАПН України
2012
Теми доповідей,статей

  № 3/п  Назва семінару Дата
проведення
 1. Мозковий штурм та його використання у винахідництві  17.01.2012
 2. Методи навчання, спрямовані на організацію соціальної взаємодії та розвиток соціальної компетентності учасників навчально-виховного процесу  24.01.2012
 3. Діяльність чартерної школи для обдарованих дітей “Вестмаунт” (провінція Альберта, Канада
 31.01.2012
 4. 3 П діагноз  - основа системи проектування розвитку дитини в умовах загальноосвітнього навчального закладу  07.02.2012
 5. Синергетика як методологічна основа формування особистості.  14.02.2012
 6. Компетентнісний аспект супроводу  обдарованої дитини  21.02.2012
 7. Модель правового регулювання надання спеціальних освітніх послуг обдарованим дітям  06.03.2012
 8. Міжнародний інтернет-семінар «"Проблеми обдарованості учнів". Геній. Талант. Обдарованість.» спільно з колегами з м. Ростов-на-Дону  27.03.2012
 9. Організація роботи з обдарованими дітьми в навчальному закладі на засадах проектно-модульного планування.  03.04.2012
 10. Когнітивні технології в освіті: синергетичний аспект  17.04.2012
 11. Роль сім'ї у формуванні та розвитку обдарованої дитини  24.04.2012
 12. Шкільна освіта в галузі природничих і математичних дисциплін, що базується на допитливості та дослідженні.Досвід міжнародного проекту «Fibonacci» 15.05.2012
 13. Виховний простір позашкільного навчального закладу як чинник соціалізації дітей та молоді
 22.05.2012
 14. Розвиток творчого мислення у дітей раннього віку через дрібну моторику та уяву
 29.05.2012
 15. Зарубіжні мережеві ресурси з підтримки розвитку обдарованості 12.06.2012
 16. Професійне  самовизначення: історичний  аспект  19.06.2012
17.
Впровадження «Проекту Фібоначчі» на  прикладі Естонії  26.06.2012
 18. Giftedness 2012: «Виховуюємо талант, підвищуємо потенціал»  04.09.2012
 19. Організаційно-методичні основи колективного формування інформаційного середовища для обдарованих дітей на прикладі освітнього порталу «Острів знань» 
 11.09.2012
 20. Оптимізація навчальної діяльності обдарованих та талановитих дітей  02.10.2012
 21. Синергетичні виміри творчості.  
09.10.2012
22.
Психофизический аспект в развитии одаренности и ПФ-стимуляция достижений (на примерах выдающихся личностей)  16.10.2012
 23. Особливості формування дослідницьких здібностей в підлітковому віці  30.10.2012
24.
Определение методологических основ для проектирования стратегий жизни одаренной личности 06.11.2012
 25. Розвиток обдарованості  дітей та підлітків засобами тренінгової взаємодії  з метою активізації розумової діяльності  13.11.2012
 26. Професійне самовизначення обдарованих старшокласників.  20.11.2012
 27. Креативна складова індивідуальної синергії  27.11.2012
 28. Особливості освіти обдарованих в Німеччині  04.12.2012
 29. Проект ТеоПракс («TheoPrax») в Німеччині як приклад суспільно-корпоративної відповідальності економіки в освіті обдарованих школярів (міжнародний on-line семінар з представниками Німеччини)
 11.12.2012
 30. Законопроект «Про освіту обдарованих дітей»  18.12.2012
 31. Сучасні досягнення науки у вирішенні проблем обдарованості
25.12.2012

Переглядів 5843 · Друк