№ 3/п
|
Назва семінару
|
Дата проведення
|
1. |
Експериментальне вивчення рівня креативності дітей – учасників МАН України |
11.01.2011 |
2. |
Підтримка обдарованості - міжнародний досвід |
18.01.2011 |
3. |
Наукова освіта базована на допитливості |
25.01.2011 |
4. |
Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд |
01.02.2011 |
5. |
Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд (продовження)
|
08.02.2011 |
6. |
Загальний огляд законів і підзаконних нормативно-правових актів суб’єктів федерації ФРН, які регулюють роботу з обдарованими дітьми в середній школі
|
15.02.2011 |
7. |
Проектування розвитку обдарованості в системі проектування навчально-виховного процесу
|
01.03.2011 |
8. |
Особливості застосування методів арт-терапії у дітей та підлітків
|
15.03.2011 |
9. |
Дитинство і суспільство: обдарованість перед викликами сучасності
|
22.03.2011 |
10. |
Освіта обдарованих дітей у країнах Східної Азії (Китай) |
29.03.2011 |
11. |
Віртуалізація освіти – філософський аспект |
05.04.2011 |
12. |
Психолого-педагогічні основи підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями |
12.04.2011 |
13. |
Інтернет на допомогу молодому науковцю |
19.04.2011 |
14. |
Метод спроб та помилок і стратегії безсистемного пошуку |
26.04.2011 |
15. |
Навички самопрезентації під час публічних виступів |
10.05.2011 |
16. |
Использование редактора электронных таблиц Excel при подготовке таблиц, графиков и диаграмм для научных статей и докладов
|
17.05.2011 |
17. |
Відбір та підготовка обдарованих учнів до участі у міжнародних конкурсах юних дослідників (міжнародний досвід)
|
24.05.11 |
18. |
Вивчення соціальних показників на прикладі дітей МАН
|
31.05.2011 |
19. |
З Півдня на Північ: пріоритети часу у дослідженні людського чинника |
07.06.2011 |
20. |
Критерії обдарованості: вибір методичної бази |
14.06.2011 |
21. |
Програма інтелектуального та фізичного розвитку дітей дошкільного віку “MENSA – NTC система навчання” (Сербія) |
21.06.2011 |
22. |
Використання системи Вікі для підготовки документів |
05.07.2011 |
23. |
Система освіти Австралії. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми. |
12.07.2001 |
24. |
Комплітність творчої особистості та синергійність
|
19.07.2011 |
25. |
Коммуникативно-поведенческие установки как прогностические значимые характеристики личности подростка при исследовании академической и творческой одаренности |
26.07.2011 |
26. |
Активні форми розвитку здібностей учнів в умовах традиційної шкільної освіти |
02.08.2011 |
27. |
Шляхи удосконалення педагогічної освіти як феномена неперервного навчання в умовах розвитку сучасного суспільства знань
|
09.08.2011 |
28. |
Міжнародний досвід розвитку освіти та новітні освітні технології" (на основі 3-ї щорічної Міжнародної конференції Edulearn11)
|
16.08.2011 |
29. |
Національно-громадянське виховання в системі проектування розвитку обдарованої особистості
|
30.08.2011 |
30. |
Віртуальна школа Евроніка – підсумки діяльності
|
06.09.2011 |
31. |
Сучасні тенденції роботи з обдарованими дітьми у світі (за матеріалами XIX Конгресу Всесвітньої ради обдарованих і талановитих дітей) |
13.09.2011 |
32. |
Креативне навчання творчо-обдарованих старшокласників: досвід, експеримент, перспективи. |
04.10.2011 |
33. |
Науково-дослідницька робота як один із засобів самореалізації учнів |
25.10.2011 |
34. |
Особливості навчання обдарованих дітей в умовах полілогу |
01.11.2011 |
35. |
Лідерство в учнівському самоврядуванні як реалізація інтересів сучасної молоді в демократичному управлінні суспільством
|
08.11.2011 |
36. |
Обдарованість як теоретична проблема
|
15.11.2011 |
37. |
Формування комунікативної компетентності особистості
|
22.11.2011 |
38. |
Ігрове навчання та виховання обдарованих учнів в умовах сучасної освіти (на прикладі уроків з іноземної мови)
|
29.11.2011 |
39. |
Прикладна освіта” як методика викладання фізики обдарованим учням природничого профілю
|
06.12.2011 |
40. |
Інтеграція мистецтв в процесі формування загальної та художньої культури обдарованої дитини |
13.12.2011 |