Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про проведе...
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Науково-практичні семінари 2011 рік 03.01.2012  Друк
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
Інституту обдарованої дитини НАПН України

2011
Теми доповідей,статей

 № 3/п
Назва семінару
Дата проведення
 1.  Експериментальне вивчення рівня креативності дітей – учасників МАН України  11.01.2011
 2.  Підтримка обдарованості - міжнародний досвід  18.01.2011
 3.  Наукова освіта базована на допитливості  25.01.2011
 4.  Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд  01.02.2011
 5. Особливості сучасного патріотичного виховання у формуванні обдарованої особистості: навчання та світогляд (продовження)
 08.02.2011
 6. Загальний огляд законів і підзаконних нормативно-правових актів суб’єктів федерації ФРН, які регулюють роботу з обдарованими дітьми в середній школі
 15.02.2011
 7. Проектування розвитку обдарованості в системі проектування навчально-виховного процесу
 01.03.2011
 8. Особливості застосування методів арт-терапії у дітей та підлітків
 15.03.2011
 9. Дитинство і суспільство: обдарованість перед викликами сучасності
 22.03.2011
 10.  Освіта обдарованих дітей у країнах Східної Азії (Китай)  29.03.2011
 11.  Віртуалізація освіти – філософський аспект  05.04.2011
 12.  Психолого-педагогічні основи підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями  12.04.2011
 13.  Інтернет на допомогу молодому науковцю  19.04.2011
 14.  Метод спроб та помилок і стратегії безсистемного пошуку  26.04.2011
 15.  Навички самопрезентації під час публічних виступів  10.05.2011
 16. Использование редактора электронных таблиц Excel при подготовке таблиц, графиков и диаграмм для научных статей и докладов
 17.05.2011
 17. Відбір та підготовка обдарованих учнів до участі у міжнародних конкурсах юних дослідників (міжнародний досвід)
 24.05.11
 18. Вивчення соціальних показників на прикладі дітей МАН
 31.05.2011
 19.  З Півдня на Північ: пріоритети часу у дослідженні людського чинника  07.06.2011
 20.  Критерії обдарованості: вибір методичної бази  14.06.2011
 21.  Програма інтелектуального та фізичного розвитку дітей дошкільного віку “MENSA – NTC система навчання” (Сербія)  21.06.2011
 22.  Використання системи Вікі для підготовки документів  05.07.2011
 23.  Система освіти Австралії. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми.  12.07.2001
 24. Комплітність творчої особистості та синергійність
 19.07.2011
 25.  Коммуникативно-поведенческие установки как прогностические значимые характеристики личности подростка при исследовании академической и творческой одаренности  26.07.2011
 26.  Активні форми розвитку здібностей учнів в умовах традиційної шкільної освіти  02.08.2011
 27. Шляхи удосконалення педагогічної освіти як феномена неперервного навчання в умовах розвитку сучасного суспільства знань
 09.08.2011
 28. Міжнародний досвід розвитку освіти та новітні освітні технології" (на основі 3-ї щорічної Міжнародної конференції Edulearn11)
 16.08.2011
 29. Національно-громадянське виховання в системі проектування розвитку обдарованої особистості
 30.08.2011
 30. Віртуальна школа Евроніка – підсумки діяльності
 06.09.2011
 31.  Сучасні тенденції роботи з обдарованими дітьми у світі (за матеріалами XIX Конгресу Всесвітньої ради обдарованих і талановитих дітей)  13.09.2011
 32.  Креативне навчання творчо-обдарованих старшокласників: досвід, експеримент, перспективи.  04.10.2011
 33.  Науково-дослідницька робота як один із засобів самореалізації учнів  25.10.2011
 34.  Особливості навчання обдарованих дітей в умовах полілогу  01.11.2011
 35. Лідерство в учнівському самоврядуванні як реалізація інтересів сучасної молоді в демократичному управлінні суспільством    
 08.11.2011
 36.  Обдарованість як теоретична проблема
 15.11.2011
 37. Формування комунікативної компетентності особистості
 22.11.2011
 38. Ігрове навчання та виховання обдарованих учнів в умовах сучасної освіти (на прикладі уроків з іноземної мови)
 29.11.2011
 39. Прикладна освіта” як методика викладання фізики обдарованим учням природничого профілю
 06.12.2011
 40.  Інтеграція мистецтв в процесі формування загальної та художньої культури обдарованої дитини  13.12.2011



Переглядів 6039 · Друк